خسروی دروازبان ملی پوش بوشهری :به این قهرمانی نیاز داشتیم / در ماجرای اخراج من داور ژاپنی سختگیری کرد

شناسه خبر: 38920
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1402

بوشهر حالا در فوتبال ساحلی گلر ملی پوش دارد و محمد جواد خسروی در اولین تورنمنت رسمی اش با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر بام قاره کهن ایستاد.

خسروی در سالهای اخیر در پارس جنوبی تبدیل به گلر شماره یک شد و در اردوهای ملی حاضر بود اما فرصت حضور در رقابتهای مهم بین المللی را نیافته بود تا اینکه مزد سکوت و تلاشش را گرفت و در قهرمانی ایران نقش آفرینی کرد.

وی ابتدا گفت:خوشحالم بالاخره و با تلاش فراوان اعتماد مربیان تیم ملی را جلب کنم.سالهاست در سطح اول فوتبال ساحلی ایران بازی میکنم و همواره منتظر یک فرصت بودم که کادر فنی تیم ملی در اردوهای اخیر مزد تلاشهای چند سال اخیر را در بهترین موقع به من دادند.

گلر بوشهری تیم ملی ساحلی ادامه داد:ماجرای اخراج من توسط داور سختگیر ژاپنی در نوع خود جالب بود.در بازی اول مقابل مالزی یک گل زدم و دو پاس گل دادم اما در بازی مقابل امارات یک خطای ساده  داور مسابقه من را اخراج کرد.در نیمه نهایی هم مقابل عمان شگفتی ساز پیروز شدیم .شکر خدا در این رقابتها ۵ پاس گل دادم که عملکرد قابل قبولی محسوب می شود.

خسروی ضمن تقدیر از تاکتیک ویژه تیم ملی که تاکتیک دو باز عنوان میکند و باعث می شود دروازبان یک نقش مهم را در خلق گلهای تیم داشته باشد .حضور رئیس فدراسیون فوتبال انگیزه ما را بیشتر کرد و خوشحالم نتیجه اردوهای ۴ماهه ما جواب داد.اردوهای خوب و برگزاری بازی های تدارکاتی که توسط محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران برنامه ریزی شده بود باعث شد تا با خلق رکورد و کلین شیت قهرمان آسیا شویم.

 

دروازبان قهرمان آسیا در خاتمه تصریح کرد:فدراسیون قولهایی برای پرداخت پاداش ها داده است و شرایط برای ادامه این روند مثبت تیم ملی ادامه دارد.امسال ۴ تورنمنت مهم در پیش داریم که مهمترین آنها جام جهانی دبی است که باید مقتدرانه در این رقابتها شرکت کنیم.به شخصه به این تورنمنت و قهرمانی در اولین حضورم نیاز داشتم و باز هم برای اثبات این روند باید تلاش دوچندانی داشته باشم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.