نصرتی عضو شورای شهر بوشهر:باید فکری به حال ایرانجوان شود،عضو شورا نباید در امور فنی شاهین شهرداری دخالت کند،مقامات بلند پایه استان باید کنار شاهین باشند

شناسه خبر: 19069
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1398

عضو شورای شهر بوشهر می گوید:همانگونه که شورا و شهرداری شاهین را احیا کردند در این شرایط باید فکری به حال دیگر باشگاه قدیمی شهر ایرانجوان کرد تا هواداران این تیم سرخورده نشوند.

به گزارش فوتبال بوشهر نصرتی با بیان این مطلب ادامه داد: صعود شاهین شهرداری آنقدر دلچسب بود که همچنان این شادابی را در سطح شهر میبینیم. وقتی با فوتبال هزاران نفر در یک شهر و استان زندگی میکنند و خیلی از مشکلات اقتصادی را به فراموشی میسپارند،وظیفه مسولان شهری و استانی این است که دغدغه های اینچنینی مردم را دنبال کنند.

روح الله نصرتی تصریح کرد:بدون تعارف باید بگویم عضو شورای شهر در نباید در باشگاه داری شاهین دخالت کند یا در امور فنی بازیکنان اظهار نظری کند! اینها وظیفه مدیر عامل و سرمربی است به همین دلیل شخصا به خود اجازه این کار را نداده و نمیدهم.

وی پیرامون وضعیت ایرانجوان گفت: مانند سال ۹۴ که شاهین توسط شهرداری و شورا زنده شد اکنون زمان آن رسیده برای شاد کردن هواداران ایرانجوان گام محکمی برداشته شود.
عضو شورای شهر بوشهر در خاتمه گفت:اکنون که شهر بوشهر تیم لیگ برتری دارد کوتاهی از هیچ مسولی جایز نیست و شاهین شهرداری باید با قدرت حمایت شود.مقامات بلند پایه استان دغدغه مردم را که این تیم است باید درک کنند و بدانند این نشاط و خوشحالی نباید زودگذر باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.