آقای استاندار جام را اهدا کردید ،حالا به فکر فوتبال استان باشید!

شناسه خبر: 19483
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جشن قهرمانی سرخها به عنوان والی و نفر اول دولت در استان بوشهر حضور داشت و پرسپولیسی ها به میزبانی شهر جم به بهترین شکل ممکن در قهرمانی هت تریک کردند.

به گزارش فوتبال بوشهر در این اهدای جام و میزبانی شایسته استان بوشهر که برای اولین بار استاندار محترم را در یک بازی رسمی فوتبال مشاهده کردیم.در این میان برخی و به عبارتی همه اهالی فوتبال استان یک پیام مهم به استاندار بوشهر دارند که:آقای استاندار جام قهرمانی لیگ برتر را اهدا کردی ،حالا به فکر دو تیم محبوب استان بوشهر باش که هوادارن دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم با استرس فراوان پیگیر خبرهای تیمهای محبوب خود هستند.

 

آقای استاندار فوتبال در خون و پوست اهالی فوتبال استان بوشهر قرار دارد  و در حال حاضر قانون اجازه هزینه شهرداری برای شاهین را نمی دهد و پارس جنوبی جم به بدترین شکل ممکن این فصل لیگ برتر را به پایان برد.این مردم نگران هستند ،نگرانی آنها باید اولویت کار شما و دوستانتان باشد.حق استان بوشهر است که فوتبالش دیده شود و برای بودجه گدایی نکند!

مردم استان بوشهر زیاده خواه نیستند و با نجابت یک درخواست دارند از قدرت اداری و سیاسی خود در سایه قانون استفاده کنید و این دو تیم لیگ برتری را نجات دهید.

باقی بقایتان

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.