هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی/ شکست دریانوردان در یک بازی خانگی/طبیب نژاد :داوری ها به ضرر ماست!

شناسه خبر: 19703
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1398

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران برگزار شد و دریانوردان در خانه شکست را متحمل شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی که در جاده ساحلی شهر بوشهر برگزار شد با حساب ۶بر۵ به سود تیم مهمان موج سواران نوشهر خاتمه پیدا کرد.

مرتضی حسین‌پور (۲ گل)، محمد مرادی، علی اصغرکیا، محمدرضا ولی‌پور و محسن سام هر کدام یک گل  در مجموع شش گل برای تیم موج‌سواران نوشهر را به ثمر رساندند.

همچنین پنج گل تیم دریانوردان بوشهر توسط مهرداد گاوداری (۲ گل)، رضا ندومی، هادی زایرابراهیمی و حسن جوادی هر کدام یک گل به ثمر رسید.

 

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر با تاکید بر ماندگاری این تیم در لیگ برتر گفت: هر چند تیم دریانوردان بوشهر از روی کم‌تجربگی تن به شکست داد ولی بقاء در لیگ برتر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش«فوتبال بوشهر» به نقل از تسنیم؛ عباس طبیب‌نژاد شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیم دریانوردان بوشهر مقابل  تیم  موج‌سواران نوشهر اشتباهات فردی بازیکنان و داوری ضعیف این دیدار را نتیجه این شکست عنوان کرد و اظهار داشت: همان گونه که ابتدای فصل عنوان کردم هدف ما بعد دو سال صعود به لیگ برتر ماندگاری است.

وی با اشاره به ضعف داوری در رقابت‌های لیک برتر فوتبال ساحلی بیان کرد: در هفته پنجم با هجمه بعضی تیم‌ها نسبت به نتایج  تیم دریانوردان بوشهر که داوری را در این بردها تاثیرگذار عنوان می‌کردند در هفته ششم به بعد داوری در حق این تیم با بی‌عدالتی رفتار کرد و در هر صورت تلاش می‌کنیم در لیگ برتر ماندگار شویم.

سرمربی تیم دریانوردان بوشهر با بیان اینکه شکست این تیم تاوان کم تجربگی است تصریح کرد: از روی کم تجربگی بازیکنان تیم دریانوردان بوشهر نتوانستند در مقابل حریف شمالی به برتری دست یابند.

طبیب‌نژاد با اشاره به اینکه پیش‌بینی رقابت دشواری برابر تیم موج‌سواران داشتیم خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از شکست تیم دریانوردان ناشی از اشتباه‌های داوری است ولی با توجه به نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر تلاش می‌شود سهمیه این تیم در لیگ حفظ شود.

تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر در هفته نهم مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر مقابل تیم موج‌سواران نوشهر مازندران شش بر پنج شکست خورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.