گزارش ویژه:همه اتفاقات احتمالی حوالی شاهین شهرداری،یکشنبه روز سرنوشت!؟

شناسه خبر: 19705
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1398

شاهین شهرداری بوشهر تنها تیم لیگ برتری شهر بوشهر این هفته و روزها شرایط خاصی را سپری می کند و حرف و حدیث های فراوانی در این باره شنیده می شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر برخی منابع خبری از اجازه و نامه وزارت کشور مبنی بر تیمداری شهرداری بوشهر در فوتبال خبر می دهند و حتی گفته می شود این نامه رسما شنبه به شهردار بوشهر ابلاغ خواهد شد.در این میان مذاکرات چند عضو شورای شهر در تهران با یک هلدینگ تجاری بزرگ مذاکرات موثری داشته اند و آنها روز یکشنبه راهی بوشهر می شوند تا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با در اختیار گرفتن مدیریت تیم شاهین شهرداری را برای حضور در لیگ برتر فصل آتی در اختیار بگیرند.

 

آنچه محتمل به نظر می رسد شرایط حضور این برند معتبر است که گفته می شود یک چهره نام آشنا برای بوشهری ها گزینه اول انها برای مدیر عاملی باشگاه است و اگر دیدید حتی سرمربی مورد نظر خود را آوردند زیاد تعجب نکنید!

 

در این میان جدایی بازیکنان آزاد شاهین شهرداری نیز برای هواداران نگران کننده شده است.سایپا کمال نیکخوی را گرفت که بازیکن تاثیرگذاری برای شاهینی ها بود و آزاد بودن بازیکنان تاثیرگذاری مانند محبی هم دیگر دغدغه شاهینی ها است .

 

باید دید این روزها که به سرعت برای فوتبال بوشهر در حال سپری شدن است کی تمام می شود و شاهین شهرداری برای حضور قدرتمند در لیگ برتر چه اقداماتی را انجام خواهد داد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.