اسدی رئیس هیات فوتبال شهرستان جم هشدار داد:باید هتل داشته باشیم،ورزشگاه باید صندلی دار گردد و گرنه میزبانی ما به شهرهای دیگر خواهد رفت!

شناسه خبر: 19984
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1398

 

محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جم با اشاره به شرایط جدید میزبانی تیم‌ها در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای امنیت ملی در خصوص تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات لیگ، در نشست هیئت رییسه سازمان لیگ در خصوص اتفاقات و حواشی فصل قبل تصمیماتی اخذ شد تا فصل جدید لیگ برتر با نظم بهتری برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال جم با تاکید بر اینکه سازمان لیگ برتر با حساسیت بالایی امکانات و زیرساخت‌های شهرهای میزبان بازی‌های لیگ برتر را ارزیابی خواهد کرد افزود: کارشناسان و بازرسان سازمان لیگ با حضور در شهرهای میزبان از امکانات و زیرساخت‌های ورزشگاه محل برگزاری بازی و هتل اقامت تیم‌های میهمان بازدید خواهند کرد.

اسدی با اشاره به اعلام شرایط جدید میزبانی مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ خاطر نشان کرد: در فصل جدید بلیط فروشی الکترونیکی خواهد شد و دیگر به صورت دستی این کار انجام نخواهد گرفت که صندلی داشتن ورزشگاه‌ها یکی از الزامات اصلی آن می‌باشد.

وی در ادامه افزود: فراهم سازی زیرساخت‌های فروش بلیط الکترونیکی، نصب دوربین‌های مدار بسته در ورزشگاه و داشتن هتل مناسب در شهر میزبان از مهم‌ترین الزاماتی است که در فصل آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه جم یکی از بهترین میزبانی‌ها را در دو فصل حضور در لیگ برتر داشته است افزود: در تماسی که روز گذشته با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم آنها از میزبانی جمی‌ها در لیگ برتر به خصوص برگزاری منظم جشن قهرمانی با کمترین حواشی، تمجید کردند و بر فراهم سازی زیرساخت‌های جدید در شهر جم تاکید کردند.

وی افزود: به احتمال زیاد در هفته آینده از امکانات میزبانی شهر جم برای مسابقات لیگ برتر بازدید خواهد شد که نبود هتل در شهر جم و عدم صندلی گذاری ورزشگاه تختی از جمله مهم‌ترین نواقصاتی که نیاز است قبل از شروع لیگ رفع شود.

اسدی خاطر نشان کرد: از میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر سه تیم شهرستانی پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران با بیشترین مشکلات در حوزه زیرساخت و نبود هتل مناسب در شهرهای خود روبرو هستند که خوشبختانه هتل شهرداری جم با پیشرفت ۸۰ درصدی روبه‌رو است که امید است مسئولان شهر جم در سریع‌ترین زمان هتل را تکمیل کنند تا در خصوص میزبانی با مشکلی روبه‌رو نشویم.

رییس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم نیازمند تعمیر و تجهیز می‌باشد افزود: کمتر از دو ماه دیگر به آغاز بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است و چمن شماره یک تختی جم نیازمند بازسازی است که تاکنون مسئولان نفتی در این زمینه اقدامی اساسی انجام نداده‌اند و جایگاه خبرنگاران و برخی دیگر از قسمت‌های ورزشگاه نیز دچار نواقصاتی می‌باشد که نیاز است در کنار صندلی گذاری ورزشگاه به آن توجه جدی شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای استقرار زیرساخت‌های بلیط فروشی الکترونیکی در جم در حال انجام است گفت: در صورت عدم رفع نواقصات موجود و رعایت نکردن الزامات جدید سازمان لیگ، میزبانی شهر جم به خطر افتاده و امکان برگزاری بازی‌های پارس جنوبی در شهرهای همجوار وجود دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.