نکته روز:ویسی شخصا می خواهد بازیکنان جوانان،امید و زیر ۲۳ سال باشگاه را ببیند

شناسه خبر: 20055
تاریخ انتشار: 05 تیر 1398

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری روز جمعه ۷ تیر ماه در بوشهر می خواهد بازیکنان امید و جوانان باشگاهش را شخصا زیر نظر بگیرد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر و با اعلام روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ویسی روز جمعه در زمین چمن شهرداری واقع در کوی شغاب از بازیکنان جوانان،امید و زیر ۲۳ سال شاهین تست خواهد گرفت تا از میان آنها بهترینها را برای حضور در اردوی بزرگسالان انتخاب کند.

 

آنچه مسلم است تیمهای پایه شاهین و بازیکنان زیر ۲۳ سال این باشگاه امیدوار هستند سرمربی به آنها نگاه ویژه ای داشته باشد و احتمال می رود چند بازیکن مستعد تیم امید به جمع بزرگسالان اضافه شوند.از طرفی و در بازار نقل و انتقالات قیمتهایی شنیده می شود که با بضاعت مالی تیم بوشهری لیگ برتر همخوانی ندارد .شاید ویسی به همین بازیکنان جوان و با آتیه بوشهری دل بسته و با کمترین ریخت و پاش ممکن وارد لیگ برتر شود.

 

واقعیت در مورد باشگاه شاهین شهرداری را نمی توان کتمان کرد چرا که هنوز پول بازیکنان سال گذشته به صورت کامل پرداخت نشده است و برای فصل جدید نیز باید شهرداری به شکلی عمل کند که توان تیمداری در لیگ برتر را داشته باشد ! شاید بستن یک تیم بومی و جوان و البته با انگیزه یک شانس رویایی برای شاهینی ها باشد که البته باید در انتظار نشست و دید همه این احتمالات چگونه رقم خواهد خورد؟!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.