منهای فوتبال/ هفته نخست لیگ کراسفیت استان بوشهر برگزار شد

شناسه خبر: 20263
تاریخ انتشار: 17 تیر 1398

هفته نخست نخستین دوره لیگ کراسفیت استان بوشهر برگزار شد
هفته نخست از اولین دوره لیگ کراسفیت استان بوشهر در ٧ شهرستان به صورت همزمان برگزار شد.

رئیس کمیته کراسفیت استان بوشهرافزود: در هفته نخست این رقابتها شاهد استقبال خوب ورزشکاران بودیم به طوری که ۱۲۲ ورزشکار شامل ۳۵ نفر در بوشهر، ۲۴ نفر در برازجان، ۱۱ نفر در گناوه، ۹ نفر در دیر، ۱۳ نفر در کنگان، ۱۸ نفر در جم، ۱۲ نفر در خورموج با هم به رقابت پرداختند.

آرش شریفی بیان کرد: این مسابقات طی سه هفته و به جهت تعیین نفرات برتر برای رقابت‌های تیمی و انتخاب تیم استان جهت شرکت در مسابقات کشوری انجام می‌شود.

شریفی اضافه کرد: مرحله اول لیگ سه هفته ای هست که به صورت انفرادی در هر شهرستان برگزار می شود و مرحله دوم نفرات برتر هر شهرستان در قالب تیم شهرستان خواهند بود و بعد به صورت تیمی مسابقات شهرستانها به صورت متمرکز در بوشهر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در پایان هم نفرات برتر برای تیم استان جهت اعزام به مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.
حسین بکا دبیر کمیته کراسفیت استان بوشهر هم با قدردانی از ورزشکاران و عوامل برگزاری مسابقات هفته نخست گفت: اقدامات لازم برای برگزاری منظم این مسابقات در هفته های باقی مانده انجام شده و مراحل بعدی مسابقات هم طبق برنامه زمان بندی انجام خواهد شد.
بکاء اظهار داشت: خوشحالیم که با حضور ورزشکاران هم استانی توانستیم نخستین دوره مسابقات لیگ کراسفیت استان را برگزار کنیم و در سالهای آتی هم شاهد این مسابقات با حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران خواهیم بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.