استان بوشهر در لیگ دسته دوم فوتسال ایران صاحب نماینده شد

شناسه خبر: 20695
تاریخ انتشار: 05 مرداد 1398

قنبر دهقان سرمربی تیم شهید قنبری بیدخون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های شبانه روزی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر مقرر شد تیم شهید قنبری بیدخون در فصل ۹۸-۹۹ در لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت کند.

وی ادامه داد: ما با کمک خداوند توانستیم در فصل گذشته قهرمان لیگ استان شویم و با توجه به پتانسیل استان بوشهر می‌خواهیم گامی مثبت در جهت پیشرفت فوتسال و نشان دادن قدرت و توانایی مان در سطح کشور باشیم. در سال‌های اخیر و با همت رئیس هیات فوتبال و مسئول کمیته فوتسال، فوتسال استان بوشهر پیشرفت چشمگیری داشته است و امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته ای برای جامعه فوتسال استان باشیم.

سرمربی تیم شهید قنبری بیدخون بیان کرد: سعی داریم با کادر فنی و بازیکنان بومی و همچنین تعدادی از بازیکنان غیر بومی مدنظر در اولین سال حضورمان پرقدرت ظاهر شویم تا بتوانیم نظر اسپانسر و حامیان مالی و معنوی خود را به سمت سرمایه گذاری در فوتسال جلب کنیم.

سرمربی تیم شهید قنبری بیدخون با اشاره به انگیزه بازیکنان و مربیان استان برای رسیدن به جایگاهی مناسب با شخصیت استان بوشهر در سطح کشور اذعان داشت: از همه مسئولین دستگاه‌های ورزشی و حامیان مالی تقاضامندیم ما را در این راه تنها نگذارند که با لطف خدا، همت و تلاش جوانان، بازیکنان و مربیان بومی و حمایت مسئولین شهرستان و استان می‌توانیم حرف‌های فراوانی برای گفتن داشته باشیم.

 

منبع:مهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.