کمالوند:پارس امسال سخت به تیم های دیگر می‌بازد/مثل جنگجویان بدون شمشیر بودیم!

شناسه خبر: 21605
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1398

 

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از خبرگزاری فارس از جم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار داشت:اول باید بی نهایت از مردم خونگرم و میهمان نواز جم تشکر می‌کنم چون مهربانی را در حق ما تمام کردند، امیدوارم با ساختن یک تیم خوب تماشاگران را راضی به خانه بفرستیم. اتفاقی که امسال در پارس افتاده که اگر نگویم بی نظیر بوده حداقل کم نظیر بوده است.

وی افزود: فکر می‌کنم امسال ما تنها تیمی هستیم که ۱۶ بازیکنش را از داده و ۹۵ درصد تیم تغییر کرده است. در کنار یکسری بازیکن لیگ یکی و باتجربه تیم را جمع کردیم و فکر می‌کنم قرارداد بازیکنان ما اکثراً بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است و اگر اشتباه نکنم ارزان‌ترین تیم مسابقات هستیم. قرعه دو هفته ابتدایی ما بسیار سخت بود و هفته اول مقابل قهرمان لیگ بازی کردیم و هفته دوم نیز با تیمی که تنها نماینده ایران در آسیا بوده و صعود کرده به میدان رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد: نکته‌ای که من روز گذشته در کنفرانس به آن اشاره نکردم تا روحیه بازیکنان پایین نیاید این بود که سه مهاجم تیم‌مان را در اختیار نداشتیم. البته بازی خوبی انجام دادیم اما با اضافه شدن شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی در خط جلو جان می‌گیریم و من وعده می‌دهم از هفته چهارم قطعاً بهتر خواهیم شد. قبول دارم یک مقدار از فرصت استفاده نکردیم و در بازی با پرسپولیس هم چند موقعیت داشتیم اما اینها به خاطر تعویض ۱۶ بازیکن تیم است و شما پارس جنوبی واقعی را از هفته پنجم خواهید دید.

کمالوند در خصوص داوری مسابقه گفت: چون فدراسیون اکیداًَ اعلام کرده در مورد داوری صحبت نکنیم ما حرفی در این زمینه نمی‌زنیم اما فردا از مجاری قانونی درباره این موضوع اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اینکه چقدر به تیمش امیدوار است، گفت: همانطور که گفتم اگر مهاجمان ما برسند زورمان بیشتر خواهد شد. مثلاً مهدی ترکمان و شفیعی بالاتر از حد تصور ظاهر شدند و نفراتی مثل آنها و ایمان باصفا که از لیگ یک آمده‌اند زمان می‌خواهند. من این وعده را می‌دهم پارس جنوبی امسال تیمی نیست که راحت به رقبا ببازد.

کمالوند تأکید کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی بود و اگر محمد خرمگاه از ما تعریف کرده نظر لطفش را به ما نشان داده اما الان با الاتحاد و الاهلال بازی کرده و تقریباًَ به سطح آنها رسیده‌اند با همه این اوصاف ما باید بازی را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی  با اشاره به اینکه پدر و مادرش جنوبی هستند، گفت: من از مردم جم خیلی از رفتاری که کردند انتظار نداشتم چون می‌دانستم جنوبی‌ها خونگرم هستند. افتخار می‌کنم مربی تیمی هستم که چنین هوادارانی دارد و مطمئن باشید دو سه بازی دیگر این بازیکنان ما جا بیافتد این تیم جان خواهد گرفت. جا دارد یک تشکر ویژه از پیروز موسوی داشته باشیم که با تمام مشکلات قانونی که داشته هر کاری توانسته برای ما انجام داده است. می‌دانید که مشکلات مالی هم داشتیم ولی قول داده‌اند این هفته بچه‌ها را شارژ کنند ما هم تلاش می‌کنیم تیمی بسازیم مردم خوشحال باشند. من خوشحال هستم چون بعد از بازی تماشاگران تیم را تشویق کردند و اگر دقت کرده باشید ذوب‌آهن در نیمه دوم ۱۱ نفره دفاع می‌کرد. مطمئن  باشید ما هفته به هفته بهتر می‌شویم.

وی با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن در مسابقه امروز گفت:‌ذوب‌آهن امروز از جناح چپ حمله می‌کرد و همانطور که گفتم ما امروز مهاجمان‌مان را در اختیار نداشتیم و تیم بی‌مهاجم بودیم. در واقع امروز جنگجویی بودیم که شمشیر نداشتیم. متأسفانه انگشت محمد ابراهیمی مشکل کوچکی داشت که مجبور شد جراحی کند ولی او ۲-۳ هفته دیگر برمی‌گردد و به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

کمالوند گفت: امروز مشکلی که داشتیم این بود که کاخا در همان ابتدای بازی اخطار گرفت و وقتی یک هافبک اخطار می‌گیرد تا آخر بازی دست به عصا می‌شود. در واقع تعویض کاخا اجباری بود و وقتی ما در نیمه دوم او را تعویض کردیم برای دقایقی بازی از دست‌مان در رفت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی  ضمن تمجید از ذوب‌آهن گفت: به نظرم منصوریان آینده روشنی دارد و دیر یا زود به نیمکت تیم ملی هم خواهد رسید. همانطور که بارها گفتم فراموش نکنید ما در دو هفته اخیر  با دو تیم مدعی بازی کردیم و می‌دانستیم ذوب‌آهن تیمی بوده که با رقبای آسیایی جنگیده است.

وی در خصوص اینکه آیا قرار نیست از بازیکنان بومی در ترکیب تیمش استفاده کند، گفت: من در تیم‌های پرتماشاگر زیاد کار کرده‌ام ولی اجازه بدهید زمان بگذرد تا از بازیکنان بومی استفاده کنم. استفاده از بازیکنان جوان که اتفاقاً روی چند نفر از آنها در حال کار کردن هستیم زمان خودش را می‌خواهد.  خدا را شکر می‌کنم که جوانان مستعدی داریم و من رابطه‌ام با هواداران همیشه خوب بوده و حالا هم تلاش می‌کنم تیمی بسازم که با جان و دل برای این مردم بازی کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.