نصرتی نایب رئیس شورای شهر بوشهر:نمایده جنوب استان برای تیم پارس ۳ میلیارد تومان بودجه آورده،نماینده حوزه انتخابیه بوشهر هم به فکر شاهین شهرداری باشد!

شناسه خبر: 21647
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398

 

شهرداری بوشهر در شرایطی برای پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیاردتومان حقوق و مزایای کارمندان و کارگرانش دچار مشکل است، بار هزینه در سطح لیگ برتر فوتبال نیز روی دوش آن سنگینی می کند.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از «خلیج فارس»؛ این موضوع ضمن اینکه منابع اعتباری شهرداری برای ایفای وظایف ذاتی و پروژه های عمرانی را تحت الشاع قرار داده، پاشنه آشیل تیم پرطرفدار شاهین هم شده که به دلیل کمبود اعتبارات، احتمال مشکلاتی در کسب نتایج مناسب وجود دارد.

در همین خصوص، نایب رئیس شورای شهر بوشهر ضمن گلایه از عدم حمایت از تیم لیگ برتری شاهین شهرداری بوشهر گفت: کمک به شاهین در توان شهرداری نیست.

؛ روح الله نصرتی در جلسه علنی شورای شهر عنوان کرد: شاهین بوشهر یک تیم لیگ برتری است و کمک به آن در توان شهرداری نیست، ما از روز اول به دنبال اسپانسر بودیم، اما شرایط آن محقق نشد. من اینجا اعلام می کنم شهرداری به تنهایی نمی تواند از عهده تامین آن دربیاید.

وی تصریح کرد: عاجزانه از مسئولانی چون نماینده ولی فقیه در بوشهر و استاندار تقاضا داریم که در کنار ما باشند و این تیم را حمایت کنند.

نایب رئیس شورای بوشهر اظهار کرد: از شاهین ناامید نیستیم. ما دوست داریم تیم را آسیایی کنیم و در کنار تیم هستیم. همکاران شورا نیز برای جلب حمایت از شاهین بوشهر تلاش کنند.

نصرتی با بیان اینکه من از نماینده بوشهر در مجلس گله دارم، افزود: مانند سایر نماینده ها که برای تیم های حوزه انتخابیه خود کمک جذب می کنند، نماینده بوشهر نیز این کار را انجام دهد. به تازگی شنیده ام که نماینده جنوب استان مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تیم پارس جنوبی جم اعتبار جذب کرده است، ای کاش نماینده بوشهر نیز چنین کاری را انجام می داد.

وی عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از ایشان انتقاد دارم، آقای خدری در آخرین بازی که تیم شاهین به لیگ برتر صعود کرد قول داد که در کنار تیم هستم اما الان جوابگو نیست.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.