کمالوند سرمربی پارس :این ضعیف ترین بازی ما بود،در جام حذفی و مقابل ذوب آهن از ۸ بازیکن جوانمان استفاده خواهم کرد

شناسه خبر: 22120
تاریخ انتشار: 03 مهر 1398

 

سرمربی پارس جنوبی به انتقاد از نمایش تیمش مقابل نساجی پرداخت.

و به نقل از فارس کمالوند حرفهایش در تشیت مطبوعاتی بعد از تساوی ۲-۲ با نساجی از اینجا آغاز کرد:قبل از هرچیز از همه هواداران که تا دقیقه ۹۵ بازی تیم را حمایت کردند و تاثیرگذارترین عامل در مساوی امروز بودند. ضعیف ترین بازی ما در ۵ مسابقه بود. نمی دانم چرا ۵ بازیکن ما باهم بد بودند. اشکالات تیم باید دیده شود در روزهای آینده که تمرینات مستمری برای بازی با تراکتور داریم ایرادها را کم می کنیم. یکی از مشکلات افت بدنی بازیکنان بود. یک ربع آخر بازیکنان ما به خودشان آمدند. هر دو تیم مستحق یک امتیاز بودند و ما شایسته برد نبودیم. تنها مزیت بازی امروز این بود که دوبار بازی باخته را مساوی کردیم.

کمالوند در مورد شرایط فنی تیمش گفت: روز خوب ما نبود ۵-۶ بازیکن ما باهم ضعیف بازی کردند. خالقی فر هم بعد از مصدومیت بازی کرد. متاسفانه بازیکن ما هم بهترین موقعیت را از دست داد.توقع داشتیم با تعویض ها کار بهتر شود که خراب‌تر شد. فوتبال همین است و قابل پیش بینی نیست. مصدومیت محمد نوری که بد موقعی مصدوم شد و یک تعویض مان هم خوب نبود. دچار افت بدنی هم شدیم که دلیلش را نمی دانم باید با بازیکنان صحبت کنیم.

او  در مورد اینکه چرا مدافعان شما بیشتر مهاجمان گل زدند گفت: مهاجمان ما شرایط خوب را ندارند انتظارات را برآورده نکردند ولی در دو بازی ۵ گل زدیم. به طور کلی عملکرد تیم مان خوب بود.

سرمربی پارس جنوبی در مورد خط ضعیف دفاع تیمش و خوردن ۴ گل در دو بازی گفت: مدافعان ما باید منسجم تر بازی کنند و نتیجه ۲ بر ۲ بهتر از صفر بر صفر است و هواداران از بازی لذت می برند.

کمالوند در مورد بازی با ذوب آهن در جام حذفی گفت: از ۸ بازیکن جوان مان می خواهیم استفاده کنیم و به بازیکنان اصلی فشار نمی آوریم تا برای بازی با تراکتور آماده باشند.

وی در مورد اینکه استراتژی خود را لو داده گفت: بازیکنان جوان ما هم باید بازی کنند و نمی توانیم در دو بازی فشار زیادی به بازیکنان بیاوریم. نمی توانیم هم در جام حذفی و هم در لیگ خوب باشیم هدف اصلی ما لیگ برتر است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.