کمیته تعین وضعیت رای داد:جدایی دانیال ماهینی از استقلال خوزستان قانونی است

شناسه خبر: 5732
تاریخ انتشار: 03 دی 1396

کمیته تعیین وضعیت رای داد
فسخ قرارداد دانیال ماهینی با استقلال خوزستان قانونی است.

به گزارش فوتبال بوشهر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با مردود دانستن ادعای باشگاه استقلال خوزستان، فسخ قرارداد دانیال ماهینی با آن باشگاه و پیوستن به سایپا را موجه و قانونی دانست.
پس از آنکه دانیال ماهینی در ابتدای فصل به دلیل عدم دریافت حداقل ۵٠ درصد مبلغ قرارداد خود، از استقلال خوزستان جدا و روانه سایپا شد باشگاه خوزستانی مبادرت به طرح شکایت علیه وی کرد.
عبدالصمد ابراهیمی وکیل ماهینی در دفاعیات خود اعلام کرده بود قرارداد سال سوم ماهینی فاقد مبلغ و به صورت توافقی بوده و چنین توافقی هم صورت نگرفته فلذا فاقد ارکان و عناصر قانونی یک قرارداد است ضمن اینکه موکل کمتر از ۵٠ درصد قرارداد را دریافت کرده است.
کمیته تعیین وضعیت در رای مستدل خود آورده که چون قرارداد سال سوم فاقد مبلغ است به جهت عدم رعایت موارد الزامی، غیر معتبر شناخته می شود و بازیکن اصولا تعهدی به باشگاه استقلال خوزستان نداشته ضمن اینکه باشگاه خوزستانی مستندی دال بر پرداخت ۵٠ درصد قرارداد ارائه نداده است.
در مجموع آن کمیته ادعای استقلال خوزستان را مردود دانسته است.

 

رویه حقوقی و قضایی کمیته تعیین وضعیت:
قراردادهای بدون مبلغ بی اعتبارند
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رویه خود که در رای مربوط به شکایت استقلال خوزستان علیه دانیال ماهینی مورد استفاده قرار داده آورده است قرارداد باید دارای مبلغ باشد و چنانچه در قراردادی مثلا دو ساله، سال دوم به صورت توافقی قید شود، این قرارداد برای سال دوم بی اعتبار است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.