پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر پس از شکست مقابل ایرانجوان مطرح کرد:زمین مسابقه بسیار بی کیفیت بود،مسئولان برای موفقیت شاهین از نفع شخصی خود کم کنند!

شناسه خبر: 22589
تاریخ انتشار: 20 مهر 1398

 

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: مسئولان برای موفقیت تیم شاهین بوشهر از نفع شخصی خود کم کنند و به فکر هواداران این تیم باشند.

مهدی پاشازاده شنبه شب پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در ارتباط با وضعیت تیم سابق خود افزود: تجربه تلخ سقوط تیم شاهین باید درسی باشد تا اکنون با حساسیت بیشتری نسبت به وضعیت آن تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: در اواخر حضورم در تیم شاهین بوشهر (پس از صعود شاهین به لیگ دسته یک) اختلاف‌هایی در تیم دیدم و با این ۲ دستگی حضور در بوشهر و تقابل و درگیری را صلاح ندیدم.

پاشازاده ادامه داد: همچنین با توجه به نام خوبی که در این استان به دلیل تجربه صعود با نمایندگانش داشتم با وجود سیاسی کاری‌ها ترجیح دادم از تیم شاهین جدا شوم.

وی همچنین مذاکره با مسئولان شاهین بوشهر برای هدایت این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور را تکذیب کرد و گفت: این چند روز که سرمربی شاهین از این تیم جدا شده هیچ مذاکره‌ای با من نشده و علاوه بر این با تیم شهرداری ماهشهر نیز قرارداد دارم و به تیم خود متعهد هستم.

پاشازاده در ارتباط با بازی تیمش با ایرانجوان بوشهر گفت: زمین مسابقه بسیار بی کیفیت بود تا جایی که وقتی پیش از مسابقه وارد زمین شدم تا مچ پای خود را در چمن دیدم که چنین شرایطی غیرقانونی است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ناظر بازی پیش از برگزاری بازی زمین بازی را کنترل می‌کند انتظار می‌رفت نسبت به وضعیت زمین تصمیم‌گیری مناسبی می‌کرد.

پاشازاده ادامه داد: در این بازی از ابتدای بازی به حریف فشار وارد کردیم که نتیجه آن یک پنالتی بود که داور این پنالتی را نگرفت و شاید دلیل آن نیز مصلحت اندیشی برای نگرفتن پنالتی دقیقه یک علیه تیم میزبان بود.

وی افزود: چند تن از بازیکنان ما نیز بخاطر شرایط بد جوی در حالت عادی نبودند و نتوانستند تاکتیک‌های مدنظر را در زمین پیاده کنند.

پاشازاده ادامه داد:با اعلام پنالتی یکی از بهترین بازیکنان ما پشت توپ قرار گرفت که وی نیز با هدر دادن پنالتی روحیه خود را از دست داد و نتوانست به شرایط بازی برگردد.

تیم ایرانجوان بوشهر با این برد هفت امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده سوم جدول صعود کرد و شهرداری ماهشهر نیز با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود باقی ماند.

ایرانجوان بوشهر در هفته پنجم بازی‌ها به مصاف نفت امیدیه می‌رود و شهرداری ماهشهر نیز در این هفته با تیم شهدای رزکان کرج دیدار می‌کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.