گزارش روز:شاهین چهارشنبه بازی دارد اما سرمربی ندارد!این چه شکل تیمداری است؟!

شناسه خبر: 22620
تاریخ انتشار: 22 مهر 1398

شاهین شهرداری بوشهر چهارشنبه در بوشهر میزبان سایپا است و با پیروزی در این بازی حساس می تواند به جمع هشت تیم برتر این رقابتها راه پیدا کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از رفتن عبدالله ویسی سرمربی این تیم که فضای ملتهب و نگران کننده ای برای هواداران و اینده این باشگاه ایجاد شد تا کنون سرمربی جدید معرفی نشده و فعلا مهرداد کریمیان تیم را تمرین می دهد.در فوتبال دنیا و حتی آماتور ایران رسم بر این است که اگر مربی را نخواهند ،با گزینه های دیگر مذاکره میکنند تا تیم بدون سرمربی نماند اما در باشگاه بوشهری مشخص نیست تصمیم گیرنده کیست ؟!

وقتی بنا بر این گذاشتند که ویسی برود و در این فاصله با توجه به بازی های جام حذفی فرصت مناسبی بود تا با هر گزینه ای که دلشان می خواهد مذاکره کنند تا شوک مثبتی به تیم وارد شود اما تیم پرطرفدار بوشهری هنوز نتوانسته با یک سرمربی خوب به توافق برسد.هر چه گزینه نام آشنا مطرح شد به شکلی خاص عقب نشینی کردند.حتی یک منلع آگاه گفت:علی کریمی تا استانه نیمکت شاهین هم رسیده اما در آخر گفته دخالتها در تیم شما غیر طبیعی است و تصمیم گیرنده ها از بیرون زیاد هستند!

 

واقعا این ایراد به مجموعه تصمیم گیرنده شاهین شهرداری بخصوص شهردار بوشهر به عنوان رئیس هیات مدیره وارد است که واقعا چه کسی تصمیم گیرنده است؟اگر فرد یا افرادی واقعا کارشکنی میکنند بدون درنک به هواداران این تیم معرفی شوند،دکتر امیری فرد تحصیلکرده و نجیبی است اما چرا در مجموعه او نمی توانند در انتخاب سرمربی مطلوب و نجات شاهین بحران زده تصمیم خوبی بگیرند هم در نوع خود عجیب است!

 

این روزها نامهای زیادی شنیده می شود ،از مایلی کهن تا دست نشان و حتی پاشازاده ،شاهین شهرداری باید تا وقت دارد برای جبران امتیازات از دست رفت تکانی بخورد که حضور یک سرمربی کارکشته مهمترین اتفاق این روزهای تیم بوشهری است که هنوز رخ نداده است!!؟


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.