حاشیه نگاری بازی جنجالی ایرانجوان و نفت و گاز گچساران:جنجالهای بعد از بازی ادامه دار شد!

شناسه خبر: 22949
تاریخ انتشار: 02 آبان 1398

ایرانجوان بوشهر در یک بازی سخت و سنگین موفق شد تیم مدعی نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

 

حاشیه نگاری خبرنگار ما از این بازی پیش روی شماست:

 

ابتدای بازی بازیکنان و کادر فنی ایرانجوان بوشهر به احترام مدیر عامل فقید این باشگاه با بنرهای مشکی و عکس مرحوم رضا فرهمند نیا وارد زمین شدند.مدیر عامل سابق ایرانجوانی ها که دو روز پیش دار فنی را وداع گفت توسط هواداران تیمش تشویق شد.

 

یوسف نادریان سرمربی سابق کارگر بنه گز که روزگاری روی نیمکت اتکای تهران نشسته بود سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بود.او در طول بازی بارها به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد که در آخر با یک کارت زرد جریمه شد.

 

استقبال از این بازی خانگی ایرانجوان نسبت به بازی های گذشته بهتر بود.حدود دو هزار هوادار این تیم روی سکوها حضور داشتند و در آخر جشن پیروزی هم گرفتند.

 

فرشید علیزاده کاپیتان قدیمی نفت و گاز که انصافا بازیکن خوبی است در یک مرحله که بازیکن تیمشان مصدوم شد با یکی از افرادی که برانکارد را حمل میکرد درگیری لفظی پیدا کرد و کار به جاهای باریک کشیده شد اما در ادامه بازی به سمت آن فرد رفت و از وی دلجویی کرد.علیزاده هنگامی که تعویض هم شد توسط برخی هواداران بوشهری تشویق شد و او هم در پاسخ به آنها ادای احترام کرد.

 

وقتی در دقایق پایانی سجاد مشایخ بازیکن با تجربه ایرانجوان وارد زمین شد تا اولین بازی فصل را انجام دهد،رامین دهقانی بازوبند کاپیتانی را به رسم کسوت به مشایخ داد.

 

محمد علی درویشی و پسرش سعید در ورزشگاه حاضر بودند،قنبری بعد از گلزنی برای ایرانجوانی ها به سمت او رفت تا شادی بعد از گلش را با دلو تقسیم کند.

 

کادر فنی ایرانجوان که صد در صد بومی هستند ،وفاق قابل توجهی دارند که می تواند در ادامه راه به آنها کمک کند.محمد میهندوست بدنساز این تیم بعد از سوت داور با شادی خاصی قنبری و نظرزاده را در آغوش کشید.

در پایان بازی درگیری های زیادی میان بازیکنان و کادر فنی گچساران با عوامل برقراری نظم در ورزشگاه و گروه داوری رخ داد که این ماجرا تا بیرون از زمین کشیده شد!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.