عجایبی که در شاهین شهرداری لیگ برتری می بینیم! مهرداد، تنهای تنهای تنها!

شناسه خبر: 23095
تاریخ انتشار: 07 آبان 1398

در بازی تیمهای شاهین شهرداری و پرسپولیس تهران که با نتیجه عجیب ۵ بر۰ به سود قرمزها خاتمه یافت اتفاقات عجیب کم مشاهده نشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر، باشگاه شاهین شهرداری از روزی که ویسی از تیم کناره گیری کرد تا لحظه مخابره این خبر هنوز نتوانسته یک سرمربی برای نیمکت تیم پیدا کند ،معمولا همه جای دنیا اگر می خواهند یک سرمربی را برکنار یا قطع همکاری کنند برخی نکات حرفه ای گری را رعایت میکنند و عرف این است ،رایزنی های ابتدایی را با گزینه بعدی از قبل انجام می دهند تا دست تیم در “حنا” نماند اما شیوه مدیریت در تیم پر طرفدار بوشهری به شکلی است که هنوز هم سرمربی ندارد و تازه یادشان آمده باید مشغول مذاکره با اسپانسر شوند!

 

روز بازی شاهین و پرسپولیس نکته عجیبی مشاهده شد که جای تعجب دارد.مهرداد کریمیان مربی بوشهری که تیم را هدایت میکرد خودش  تنهایی و هنگام گرم کردن بازیکنان اصلی شاهین مشغول چیدن کنز ها و قیف ها بود تا شاگردانش آماده گرم کردن شوند!

مهرداد در دوران بازیگری هم نشان داده بود بازیکن بی حاشیه ای است و خصوصیات اخلاقی او همواره زبانزد بوده ، در این روزهای بحرانی شاهین شهرداری بخصوص بعد از جدایی ویسی نجابت به خرج داده و همه این کارها را به تنهایی انجام میدهد اما آنهایی که برای شاهین شهرداری نسخه پیچیده اند باید این تجربه را داشته باشند که حداقل می توانستند یکی از مربیان جوان و زحمتکش تیمهای پایه را کنار کریمیان می گذاشتند تا او در این بازی بزرگ کلاس کاری اش  بیشتر حفظ شود!

اگر یکی از مربیان تیمهای پایه شاهین شهرداری برای طراحی و گرم کردن تیم در روز بازی مقابل پرسپولیس حضور پیدا میکرد حداقل این نکته منفی ثبت نمی شد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.