مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان بوشهر:کاش نام من هم نوازی بودهیچ کمکی از هیچ ارگانی در این فصل به تیمم نشده!

شناسه خبر: 23485
تاریخ انتشار: 23 آبان 1398

مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان بوشهر با انتشار یک متن ضمن گلایه از اعضای شورای شهر بوشهر ؛شرایط بد تیمش از لحاظ مالی را به اطلاع هواداران ایرانجوان رساند که :نمیدانم تیم می تواند به بم اعزام شود یا خیر!

وی در این باره نوشته است:

به نام خدا
من شدم خلق که با عزمی جزم پای از بند هواها گُسلَم پای در راه حقایق بنهم َ
….
من شدم خلق که مثمر باشم نه چنین زاید و بی جوش و خروش عمر برباد و به حسرت، خاموش
نمیدانم موضوع این یادداشت را چه نامگذاری کنم!؟ دلنوشته!؟ یادآوری وظایف!؟ درد دل!؟ ولی مهم نیست موضوع این یادداشت چه باشد؛ مهم این است شما دوستان شورای بندر بوشهر آن را بخوانید! دوستان عزیزم ، برادران محترم آقایان دهدار ، نصرتی ، هاشم زاده ، دولابی ، برزگرزاده ، توسلی ، آسایش و بانوان محترم ، خانم ها عبدا� زاده و شمشیری
از تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۸ تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه بزرگ ایرانجوان را شروع کردیم، شماها حتی حاضر نشدید یک بار سر تمرینات ما بیایید ،
مهم نیست که بیایید ، مهم این بود و هست به هوادارهایی که یک روز به شما رای اعتماد داده بودند توجه میکردید و احترام میگذاشتید.
راستی تا به حال چند تا از بازی های ما را آمده اید؟!
در این فصل ، تا به امروز مورخ ۲۲ آبان ۱۳۹۸ به مدت ۲ ماه و ۲۲ روز است بدون هیچ کمکی از ارگانی به بهترین شکل ساختار باشگاه و شرایط تیم را حفظ کردیم ، کاری که خیلی از تیم های هم گروه ما با داشتن اسپانسر نتوانستند انجام بدهند. ) این جمله به خاطر خودستایی نیست ، فقط جهت یادآوریست (
بله ، میدانم که این مسئله در ذهنتان نقش میبندد؛ و سوالی در ذهنتان بوجود می آید که مگر ما چکاره ورزش شهر هستیم که باید سر تمرینات ایرانجوان بوشهر بریم ؟
درست است شما مسئول ورزش شهر نیستید ؛ ولی دوستان عزیز شما یکی از مسئولین ایجاد نشاط اجتماعی هستید و نمیتوانید بی تفاوت نسبت به ۱۵ یا ۲۰ هزار هوادار ایرانجوان باشید.
ای کاش مصوبه ایی برای ایران جوان در کار نبود و ما تکلیف خودمان را با خودمان روشن میکردیم، ای کاش مصوبه ایی در کار نبود تا اعضای مدیریتی باشگاه خودشان را هر روز جلو شماها کوچک نمیکردن.
ای کاش تیم ما الان دوم جدول و مدعی اصلی صعود به لیگ یک لقب نمیگرفت.
ای کاش اسم من مهدی قنبری نبود، کاش اسمم نوازی ها و …. ) با احترام به آقای نوازی ( بود شاید فرجی می شد.
شاید شما دوستان از حضور من در این باشگاه بزرگ خوشحال نیستید که حتی حاضر به پاسخگویی به ما نیستید.
اگر نیاز میبینید اعلام کنید تا بروم.
نمیدانم مدیران باشگاه قادر به ادامه کار باشند یا نه؟!!! نمیدانم چه اتفاقی قرار است بیفتد،!؟
نمیدانم تیم میتواند بازی روز یک شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ) بازی با شهرداری بم ( اعزام شود؟!
فقط یک چیز را میدانم که اگر اتفاقی بیفتد و تیم ما نتواند اعزام شود ، شما دوستان عزیز می توانید در خلوت خودتان با خودتان کنار بیایید !!
چگونه می شود اشک های هوادار پیر و جوان آن باشگاه بزرگ رو پاک کرد ، شاید بتوانید اشک های آن ها را پاک کنید ولی با دل شکسته آن ها چه میکنید؟!!

خوش باشید و پایدار
مهدی قنبری سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه بزرگ ایران جوان بوشهر
۲۲ آبان ۱۳۹۸
رونوشت : مردم شریف بندر بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.