هفته دهم لیگ دو/ ایرانجوان بوشهر ۳ شهدای بابلسر ۲ / ایرانجوان صدر جدول را دید،برد در بازی پر استرس!

شناسه خبر: 23544
تاریخ انتشار: 02 آذر 1398

هفته دهم رقابتهای لیگ دسته دوم با پیروزی ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی همراه شد تا تیم بوشهری در روزی که سایر رقبا بازی نداشتند ،صدر جدول را تجربه کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان بوشهر و شهدای بابلسر در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان بوشهری با نتیجه ۳بر۲ موفق به کسب سه امتیاز شد و با ۱۷ امتیاز برای اولین بار در این فصل به صدر جدول برسد.

 

شاگردان مهدی قنبری در غیاب چند مهره اصلی به دیدار مهمان شمالی رفت و همان ابتدای بازی در دقیقه ۱۱ روی ضربه کاشته بی نقص قنبری به گل رسید.روند بازی به شکلی پیش رفت که شاگردان صابر میرقربانی میانه میدان را بعد از گل ایرانجوان بیشتر در اختیار داشتند تا اینکه روی ضربه زیبای جواد غلامی در دقیقه ۳۲ دروازه نیما ملایی باز شد.نیمه اول با نتیجه مساوی ۱بر۱ خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم تعویض های قنبری کارساز شد و رامین دهقانی به محض ورود به میدان  روی پاس عالی کاظمیان با ضربه ای دقیق و بغل پایی مطمئن گل دوم ایرانجوان را به ثمر رساند.از این لحظه حملات شهدای بابلسر بیشتر شد اما خط دفاعی ایرانجوان به رهبری مشایخ و باغبان مقاومت خوبی داشتند تا اینکه قنبری هافبک با تجربه بوشهری ها با ارسال دقیق این بار کاظمیان مدافع راست تیمش را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر گل سوم ایرانجوان را وارد دروازه شهدای بابلسر کرد.

 

در ادامه حرکات تکنیکی محمد پولادی چشم نواز بود و حتی می توانست زننده گلهای بعدی هم باشد که اینگونه نشد.در واپسین دقایق بازی تیم شمالی به گل دوم رسید اما این گل برای رسیدن به امتیاز کافی نبود.به صدر رسیدن ایرانجوان در هفته  دهم با وجود یک بازی بیشتر نسبت به چوکای تالش ،شرایط روحی تیم قدیمی بوشهری را به ادامه راه بیشتر کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.