مربی پارس جنوبی: جای خالی کمالوند واقعا حس می‌شود/آماده دیدار با پرسپولیس هستیم

شناسه خبر: 24178
تاریخ انتشار: 27 آذر 1398

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: جای خالی کمالوند واقعا حس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عرفان جم‌رتبه مربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری از قبل بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم جای خالی آقای کمالوند واقعا حس می‌شود. دوست داشتیم با هم باشیم اما به دلیل مشکلات مالی از ما جدا شد. بازی با پرسپولیس همیشه حساسیت خاصی دارد. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. ما امروز تمرین شادابی انجام دادیم.

وی ادامه داد:‌ ما به دلیل بارش باران در روزهای اخیر نتوانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم اما امروز تمرین خوبی انجام دادیم و آماده بازی با پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود، هستیم.

جم‌رتبه در خصوص غایبان پارس جنوبی برای بازی فردا گفت: برای بازی فردا شهرام گودرزی و محمد نوری به ما اضافه شدند و این دو بازیکن را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت اما علی عبدالله‌زاده چهار کارته است و در این بازی غایب خواهد بود. محمد ابراهیمی و بابک حاتمی هم مصدوم هستند و به احتمال زیاد به این بازی نخواهند رسید. من به بازی فردا خوش‌بین هستم. همیشه قبل از بازی‌ها به من الهام می‌شود و امیدوارم که هواداران یک بازی خوب ببینند. امیدوارم که بتوانیم فردا از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

وی در خصوص شرایط تیم پارس جنوبی تصریح کرد: در این ۲-۳ سال اسکلت تیم قوی بوده و همیشه مقابل تیم‌های بزرگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم. در بازی رفت مقابل پرسپولیس اگر ضربه کاشته مهدی ترکمان گل می‌شد ما می‌توانستیم حتی این تیم را شکست دهیم چرا که پرسپولیس دچار تغییر و تحولات در کادر فنی‌اش شده بود اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی موقت پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم  و از نظر فنی قابلیت زیادی دارند اما مشکلات مالی داریم. امروز خبرهای خوبی شنیدیم و مسئولان قول‌هایی به ما دادند و قرار است تا بازی با پیکان دریافتی بازیکنان به ۵۰ درصد برسد. ما در جم باخت نداشتیم هرچند که مساوی داشتیم اما امیدوارم که بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارد و با خوش‌شانسی توپ ما وارد دروازه شود و بتوانیم ۳ امتیاز بازی فردا را بگیریم.

جم‌رتبه درباره اینکه چه کسی تیم را ارنج خواهد کرد، گفت: درست است که آقای کمالوند دیگر با ما نیست اما با همکاری کادر فنی راه او را ادامه می‌دهیم و با همدیگر ارنج را می‌چینیم.

وی تصریح کرد: فوتبال یک ورزش گروهی است و بازیکنان ما با یکدیگر همدل و شاد هستند. در تیم ما دو دستگی وجود ندارد و هواداران از این تیم حمایت کنند چرا که آینده خوبی در انتظار این تیم خواهد بود. امیدوارم مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود چرا که فوتبالیست‌ها شغل دیگری ندارند و باید به فکر تیم‌های نفتی بود. در این ۲-۳ سال این تیم‌ها اذیت شدند اما ما از نظر فنی تیم خوبی داریم و می‌توانیم رتبه‌های بالای جدول را به دست بیاوریم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.