در جلسه شکایت شاهین از سایپا و صادق بارانی چه گذشت؟

شناسه خبر: 24819
تاریخ انتشار: 29 دی 1398

جلسه رسیدگی به شکایت شاهین شهرداری از سایپا و‌ صادق بارانی عصر امروز یکشنبه با حضور وکلای طرفین در محل کمیته وضعیت برگزار شد.
صابر سروش وکیل سایپا، رضا شاه منصوری وکیل بارانی و عبدالصمد ابراهیمی و سارا سپهری مهر وکلای شاهین اظهارات خود را مطرح کردند.
وکلای شاهین با اعلام دو‌نکته شکایت خود را اعلام و‌ خواستار محرومیت چهار ماهه بازیکن، محرومیت سایپا از دو‌ پنجره نقل و‌انتقالات و پرداخت تضامنی غرامت شدند.
آنها اظهار داشتند اولا بازیکن این حق را که به دلیل تاخیر در پرداخت مبلغ قرارداد بتواند قراردادش را فسخ کند را در متن قرارداد از خود سلب کرده ضمن اینکه اگر این حق را داشت هم باید طبق مقررات یک اخطار ده روزه به باشگاه ارسال می کرد که این امر رعایت نشده است.
دوما اگر فرض را بر این بگذاریم که فسخ صحیح هم صورت گرفته ایشان نهم دی ماه فسخ کرده اند که تاریخ آن در برگ فسخ مشخص است و‌لی یک روز قبل از آن یعنی هشتم دی ماه با سایپا قرارداد بسته که این تاریخ هم در قرارداد مشهود است.
پس در شرایطی که قرارداد با شاهین هنوز معتبر بوده با باشگاه دوم قرارداد بسته و‌تخلف او‌ محرز و‌قطعی است.
وکیل سایپا یک روز فرصت خواست تا لایحه و‌مستندات خود را ارائه دهد و وکیل بازیکن هم اعلام کرد بازیکن طبق شرط ضمن عقد اگر تا نیم فصل پنجاه درصد قرارداد خود را دریافت ننماید می توانسته فسخ کند که اینگونه عمل کرده است.
در پایان کمیته اعلام کرد به زودی رای خود را صادر می کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.