هفته نوزدهم لیگ برتر بزرگسالان استان/ صدر جدول همچنان دست به دست می شود!این هفته آبی های تنگ زرد

شناسه خبر: 24861
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1398

لیگ برتر بزرگسالان ایتان بوشهر در حالی هفته نوزدهم خود را پشت سر گذاشت که توقف تیمهای سکان و پارس احمدی باعث شد تا آبی پوشان تنگ زرد به صدر جدول برسند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر آبی های تنگ زرد در خانه با دو گل جام جم را شکست دادند تا با ۳۸ امتیاز راهی صدر جدول شوند.حمید عبدویی از این تیم ۱۵ گله شد تا صدر جدول گلزنان هم شریک داشته باشد و بهنام رحیمی به اتفاق عبدویی جایگاه مشترکی داشته باشند.

 

سکان بوشهر در خانه صفای دیر به میدان رفت و تنها یک امتیاز از حریف رده هشتمی گرفت.دیدار تیمهای سپاهان بوشهر و پارس احمدی ۲بر۲ مساوی خاتمه یافت.پرگل ترین بازی هفته میان تیمهای الماس وحدتیه و پرسپولیس خورموج برگزار شد که نتیجه بازی ۴بر۳ به سود خورموجی ها شد و این برد تیم پرسپولیس را به رده دوم جدول برد.

دربی کنگانی ها که با نتیجه ۱بر۰ به سود سیراف این  خاتمه یافت یک مهمان ویژه داشت،امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر این بازی را از نزدیک دید.

 

در پایان هفته نوزدهم این رقابتها بهترین خط حمله از آن پارس احمدی است و بدترین خط حمله تعلق میگیرد به الماس وحدتیه با ۱۶ گل ،اما در آمار دفاعی بهترین خط دفاعی متعلق به سکان است که تنها یازده گل دریافت کرده اما نماینده وحدتیه با دریافت ۵۸ گل در انتهای جدول حال و روز خوبی ندارد!

در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابتها ،صدر جدول به شکل عجیبی حساس شده و باید منتظر ماند در روز آخر کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.