لیگ برتر نوجوانان استان بوشهر:پارس جنوبی جم جام قهرمانی را بالای سر برد،کشوادی آقای گل لیگ شد+آمار و ارقام

شناسه خبر: 24889
تاریخ انتشار: 05 بهمن 1398

لیگ برتر نوجوانان استان با قهرمانی تیم پارس جنوبی جم خاتمه پیدا کرد.

به گزارش فوتبال بوشهر تیم پارس جنوبی جم در هجده هفته تنها دو باخت داشت و با ده گل خورده نشان داد یک خط دفاعی خوب ضامن پایان فصل هم می تواند باشد حتی برای قهرمانی در لیگ استان بوشهر که این مهم برای جمی ها رقم خورد.

 

خلیج فارس پنبه ریز مقام دوم لیگ را کسب کرد.پنبه ریز هم تنها با دو باحت و البته ۴ امتیاز کمتر از قهرمان لیگ در جایگاه دوم استان ایستاد.

بهترین خط حمله لیگ برتر نوجوانان استان متعلق به استقلال بوشهر بود که با ۴۸ گل زده خط آتش خوبی را به راه انداخت،در این خط حمله نوجوانی بنام محمد رضا کشوادی با ۱۷ گل زده آقای گل لیگ استان شد تا این نوجوان از حالا برای خود نامی دست و پا کرده و نوید ظهور یک گلزن را به فوتبال بوشهر داده باشد.

سید طه هاشمی نژاد و مجتبی بسطامی نیا در پارس جنوبی جم با ۱۲ و ۱۱ گل در تعقیب آقای گل این رقابتها مکان های دوم و سوم را بنام خود ثبت کردند.

 

در هجده هفته رقابتهای لیگ برتر نوجوانان استان بوشهر آمار بدترین خط دفاعی مربوط به تیم ساتراپ آبپخش بود که ۵۶ گل دریافت کردند   که بیشترین باخت در لیگ هم برای آنها بود و بدترین خط حمله برای سپاهان گناوه بود که موفق شده بودند ۱۸ گل در طول لیگ به ثمر برسانند.

 

کمترین برد لیگ بنام شاهین دیلم بود که تنها یکبار کام شیرین پیروزی را تجربه کردند و بیشترین مساوی برای دیگر تیم شهر جم یعنی مجتمع گاز پارس جنوبی  با ۵ تساوی رقم خورد.

 

جدول آقا گل لیگ برتر نوجوانان

# بازیکن تیم گل
۱ محمدرضا کشوادی تیم نوجوانان باشگاه استقلال بوشهر ۱۷
۲ سید طه هاشمی نژاد اشکذری تیم نوجوانان باشگاه انرژی پارس جنوبی جم ۱۲
۳ مجتبی بسطامی نیا تیم نوجوانان باشگاه انرژی پارس جنوبی جم ۱۱
۴ علی محرزی تیم نوجوانان باشگاه خلیج فارس پنبه ریز بوشهر ۹
۵ حسین دهقانی تیم نوجوانان باشگاه استقلال بوشهر ۸
۶ محسن نعیمی تیم نوجوانان باشگاه ساتراپ آبپخش ۸

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.