امید گناوه ،تجربه فصل قبل بکار می آید!

شناسه خبر: 27453
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1399

امید گناوه تیم شهر گناوه که سال گذشته اولین فصل حضور در لیگ دو را تجربه کرد و توانست در لیگ باقی بماند .

 

به گزارش فوتبال بوشهر این تیم که با حمایت بخش حصوصی در لیگ حاضر شد ابتدای راه با علی کلانتری آغاز کرد در ان زمان برخی اعتقاد داشتند از همه استانهای ایران بازیکن به امید اورده شده و این جای تعجب داشت!بعد از استعفای کلانتری مسئولان باشگاه امید به این نتیجه رسیدند که حسین عبداللهی مالک باشگاه که سالها در لیگ استان مربی گری هم کرده بود روی نیمکت بنشیند.

 

حسین عبداللهی در سالهای گذشته یک تنه و حتی در رده های پایه برای امید گناوه تیمداری کرده بود حالا تجربه سخت مربی گری در لیگ دسته دوم کشور را بدست آورده است . شاید نتایج آنگونه که باید و شاید مورد دلخواه نبود اما بعد از رفتن علی کلانتری ۹ بازیکن از تیم جدا شد تا در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابتها تکلیف ماندن امید در لیگ دو معلوم شود و عبداللهی و دوستانش سعی کردند از چند جوان بومی هم استفاده کنند.

 

فریدونی و عبداللهی در فصلی که گذشت جور تیم را کشیدند و اما حکایت فصل جدید شاید فرق کند و باشگاه امید گناوه باید با کسب تجربه از فصل قبل تیمی با شرایط بهتر ببندد.انگار در گناوه فقط تیمهای شخصی باید تیمداری کنند و هییچ ارگانی فوتبال برای شمهم نیست!

برخی منتقدان اعتقاد دارند تیمهای لیگ دویی استان نباید ریخت و پاش زیادی کنند و اکنون که شرایط اقتصادی سخت تر از گذشته شده باید به نیروهای جوان و با انگیزه بومی در سراسر استان بهای بیشتری دهند تا حداقل بدهی های سنگین به بار نیاید.

امید گناوه اگر در دیلم ،گناوه و روستاهای کوچک اطراف به دنبال بازیکن بگردد برایش بهتر است حداقل استعدادهای منطقه رو می شوند تا گناوه بعد از میثم امیری و امیر تهمورثی باز هم ستاره فوتبال به لیگ برتر منتقل کند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.