آخرین خبرها از اردوی پارس در جم:تست گیری ،حضور مدافع سابق شاهین شهرداری

شناسه خبر: 27863
تاریخ انتشار: 24 مهر 1399

اردوی چند روزه و تست گیری تیم فوتبال پارس جنوبی جم در شهر جم جمعه خاتمه پیدا خواهد کرد و شاگردان محمد نصرتی راهی تهران خواهند شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این تست گیری سه چهار روزه، بازیکنان جمی و سراسر استان شرکت کردند و هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی جذب شده اند.فوتبال درون تیمی مهمترین اتفاق این اردو در شهرستان جم بود و احتمالا اردوی بعدی پارس در یکی از شهرستانهای اطراف تهران برپا خواهد شد.

مرتضی غلامعلی تبار مدافع ۳۷ ساله و سابق شاهین شهرداری که گفته می شد به مس کرمان پیوسته در تمرینات این روزهای پارس جنوبی حاضر می باشد.

محمد نصرتی در این چند روز دیدار هایی هم با مقامات شهرستان جم از جمله امام جمعه ،رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال این شهر داشته و باید دید نتیجه این جلسات چه خواهد بود.

برخی طرفداران تیم فوتبال پارس جنوبی در حاشیه تمرینات و تست گیری حضور داشتند و خواستار حضور بیشتر و پررنگ تر بازیکنان جمی نیز بودند.

آنچه مشخص است نصرتی و مجموعه پارس جنوبی جم یک تیم خوب و مدعی صعود را می خواهند  و باید دید در این راه نگاه ویژه ای به بومی های مستعد و با انگیزه می شود یا همان روال سالهای گذشته تکرار خواهد شد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.