شهرداربوشهر به حضور پرقدرت شاهین در لیگ یک تاکید کرد

شناسه خبر: 28176
تاریخ انتشار: 13 آبان 1399

 

شهردار بندر بوشهر در جلسه بررسی مسائل تیم شاهین شهرداری بوشهر با مدیرعامل و سرپرست تیم و دیگر اعضا بر حضور مقتدرانه تیم شاهین در لیگ دسته یک فوتبال کشور تإکید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در این دیدار سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه ورزشی شاهین ضمن تشکر از شهردار بندر بوشهر و دیگر دست اندرکاران عرصه ورزش و فوتبال بدلیل حمایت های لازم از حضور تیم شاهین در لیگ دسته یک فوتبال نقش مدیریت شهری را در این خصوص مؤثر دانسته و عنوان نمودند تمام تلاش کادر فنی و مدیریتی شاهین با هدف ارتقاء و حضور در لیگ برتر و رضایتمندی دوستداران و طرفداران این باشگاه با سابقه خواهد بود.

در ادامه مهندس حسین صالحیان شهردار بوشهر بیان داشت: ما تلاش می کنیم شهرداری بوشهر به همان اندازه که باید پروژه‌‏های عمرانی را مدنظر داشته باشد به سلامت و شادابی شهروندان نیز توجه کافی داشته باشد و این مهم بخشی از آن در حوزه فعالیت‌‏های ورزشی نمود پیدا می‌کند.

همچنین ایشان با نگاه همه جانبه به ورزش ابراز امیداواری نمود که تیم ایرانجوان نیز در لیگ دسته دو کشور موفق عمل کنند.

بدیهی است در این جلسه چگونگی حضور تیم شاهین در لبگ دست یک و مسائل پیرامون آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و شهردار بوشهر بر حضور پرقدرت تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.