سوژه روز:قهرمان ایران شده اند اما پولشان را نداده اند!

شناسه خبر: 28666
تاریخ انتشار: 08 آذر 1399

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در رقابتهای لیگ برتر امسال قهرمان ایران شد.این قهرمانی شیرینی های زیادی در پی داشت اما این روزها خبرهای عجیبی پیرامون این تیم پرافتخار شنیده می شود!

 

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر از روزی که بنای فوتبال ساحلی در بوشهر و با همت برادران طبیب نژاد نهاده شد تا اکنون که دو تیم لیگ برتری از شهر بوشهر و یک تیم از گناوه ،جذابیت این رشته ورزشی را برای عموم به نمایش گذاشته اند ،چند اتفاق مهم دیگر هم اضافه شد.

وقتی جوانی مانند محمد جواد خسروی درون دروازه پارس درخشید تا اگر بوشهری ها در چمنی به لطف بی مهری برخی گلر شماره یک نداشته باشند اما در فوتبال ساحلی حرفهایی برای گفتن داشته باشند.امسال یک کادر بومی در کنار نود درصد بازیکنان همین استان در اوج کرونا و استرس این بیماری لعنی باز هم سختی ها را به جان خریدند تا پرافتخارترین تیم فوتبال تاریخ بوشهر جام قهرمانی را بالای سر ببرد!

در این میان و در شب قهرمانی عکسها گرفته شد و مصاحبه ها انجام شد ولی بازیکنان تیم بوشهری برای فصلی که قهرمان شدند هنوز ریالی دریافت نکرده اند که جای تعجب دارد!

شاید خیلی ها مایل نباشند از سختی زندگی شخصی بازیکنان فوتبال ساحلی حرفی به میان آورده شود اما واقعیت ها همیشه شیرین نیستند و گاهی هم کام همه را تلخ میکنند!یکی از نزدیکان به بازیکنان پارس میگوید این انصاف نیست پول آنها پرداخت نشود و دلیلش هم اعتراض در فضای مجازی باشد! اینها چیز زیادی نخواستند و تنها حقشان را طلب کرده اند!

کار عیب و عار نیست ولی بازیکن قهرمان ایران در بوشهر نباید در پیک موتوری کار کند یا دیگری به دنبال پیدا کردن کار برای سپری کردن زندگی شخصی اش باشد!

شاید اگر در سالهای گذشته پولهای عجیب و غریب میان دلال و مدیر برنامه و بازیکن فسیل شده در باشگاه چمنی رد و بدل می شد ،باز هم مانند گذشته کسی خبر نداشت ولی حق این بچه های فوتبال ساحلی را باید بدهند.بازی کرده اند،زحمت کشیدند،نام بوشهر را بر بام فوتبال مملکت قرار داده اند اما هنوز حقشان را نگرفته اند ! پس بی انصافی نکنید تا این پسران پا برهنه انگیزه ای برای ادامه راه و افتخارآفرینی مجدد داشته باشند!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.