آرامش سرمربی شاهین عامری :به مسئولین کمیته اخلاق هم گفتم در مکتب ما این مسائل نیست،انتظار حمایت بیشتری از استان داشتم

شناسه خبر: 33755
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1400

مسئولین باشگاه شاهین بندر عامری سه شنبه شب با حضور در برنامه سکو شبکه بوشهر پیرامون مسائل مختلف صحبت کردند.

محمود آرامش سرمربی این تیم ابتدا گفت:ما اگر در بوکان بازی را بردیم با برنامه و تاکتیک بود که اندک حاضران در ورزشگاه بعد بازی به ما تبریک گفتند.متاسفانه سرمربی آنها بعد از آن باخت، فرار رو به جلو کرد تا شکست تیمش را توجیه کرده باشد.همان بازی در ابتدای مسابقه امکان داشت دروازه ما باز شود و این چنین مسائلی در مکتب ما و شاهین وجود ندارد.باشگاه علیه صابر میرقربانی شکایت خود را تنظیم کرده است.

آرامش ادامه داد:اگر آنها و بازیکنانش شرط بندی کردند که هیچ ربطی به ما ندارد.من گلایه ام از برخی در استان است .انتظار داشتیم بیانیه حمایتی در استان به نفع ما صادر شود نه اینکه برخی شیطنت کردند . در کمیته اخلاق هم از تیمم دفاع کردم که ما اهل این اتفاقات بد نیستم.اتفاقا قضاتی که در آن جلسه حضور داشتند به خوبی از همه اتفاقات رخ داده، آگاه بودند .برای من جای تعجب بود که دوستان در دو باشگاه همگروه ما قبل جلسه کمیته اخلاق کنار هم به شکل جالبی حضور داشتند.

آرامش در خاتمه صحبتهایش افزود:متاسفم که حمایتی در این تایم حساس از باشگاه شاهین عامری نشد.تیم یزدی یک استان را کنار خود داشت تا روز آخر پلی آف اما من این حمایت استانی را در بازی های انتهایی ندیدم.سه روز قبل از رفتن ما به تهران ، دوستان از بوشهر مطالبی را به سایت ورزش سه ارسال کردند که کار خوبی نبود . برخی شیطنتها برای ما جالب نبود با این حال امیدواریم به حقمان که صعود به پلی آف بود با توکل به خدا برسیم.

صفری مدیر عامل این باشگاه در این مصاحبه تلوزیونی حضور داشت و ضمن علاقه مندی باشگاهش به نیروهای بومی گفت:تیم ما از بخش خصوصی است و جا دارد از مالکان باشگاه تقدیر کنم.مسئولین باید قدردان این باشگاه باشند که بیش از چهل نفر در باشگاه ما شاغل هستند.وی خواستار این شد که فدراسیون فوتبال  باشگاه یا افراد خاطی پیرامون اتفاقات تبانی در لیگ دسته دو  را به بدترین شکل ممکن مجازات کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.