گزارش روز:پول مگنو برای پارس دردسرساز شد!

شناسه خبر: 34502
تاریخ انتشار: 24 مهر 1400

از حدود یک ماه گذشته در رسانه ها ماجرای پنجره بسته و بدهی به بازیکنان خارجی پارس جنوبی جم مطرح شده بود اما بنظر میرسد بدهی ۴۲۵ میلیون تومانی به هافبک برزیلی و سابق این تیم به جاهای باریک کشیده و احتمالا بازی امروز این تیم مقابل مس شهر بابک برگزار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه و نماینده مجلس رایزنی های خود را شروع کرده بودند و حتی بهرام رضاییان مدیر عامل سابق این تیم در چند روز گذشته مذاکرات فشرده ای را با رییس فدراسیون فوتبال انجام داد اما مدیر برنامه های پرتغالی مگنو کوتاه نیامد و حتی با زیرکی خاصی در مورد ماحرای ارز نیمایی بانک مرکزی خواستار نود هزار دلار از باشگاه جمی شده است.

آنچه مشخص است در این شرایط اگر فدراسیون فوتبال مجوز برگزاری بازی را بدهد با توجه به رای فیفا احتمال محرومیت سنگین برای پارس جنوبی جم وجود دارد و باید تا چند روز آینده از طریق مذاکرات به نتیجه لازم برسند.

به احتمال فراوان بازی امروز مقابل مس شهر بابک با وجود اعزام داور و ناظر مسابقه برگزار نخواهد شد اما یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت همه تلاش مسئولان باشگاه و شهر جم بر این است که مجوز بازی دوم در شهرستان جم گرفته شود تا تیم بتواند در لیگ یک حضور پیدا کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.