در پارس جنوبی جم چه خبر است؟ دریانوردی را از لیست خارج کردند!

شناسه خبر: 34996
تاریخ انتشار: 24 آبان 1400

میلاد دریانوردی ستاره دو فصل اخیر باشگاه شاهین عامری که امسال راهی پارس جنوبی جم شده بود به شکل عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد و شنیده می شود بدون امضا و هماهنگی با این بازیکن بومی نام او در لحظات آخر مهلت نقل و انتقالات از لیست خارج شده است.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر دریانوردی که سال گذشته با ثبت ۱۱ گل در رقابتهای لیگ دو به عنوان یک هافبک عملکرد ویژه ای را ارئه کرده بود ابتدای فصل با پیشنهاد باشگاه پارس جنوبی جم  مواجه شد و با وجود داشتن چند پیشنهاد به تیم استان خودش پیوست.

طبق آخرین اخبار دریافتی این بازیکن بومی و نجیب اهل بندر بولخیر با اقدام عجیب باشگاه مواجه شده و بدون امضای این بازیکن، فسخ دریانوردی را به سازمان لیگ ارائه شده است!حال اینکه چه کسی جای میلیاد امضا کرده هنوز مشخص نیست و روابط عمومی این باشگاه باید پاسخ دهد!

این اتفاق در حالی رخ میدهد که دیرانوردی یک بازیکن با کیفیت بومی بشمار می رود که سال گذشته هفت پاس گل و یازده گل در رقابتهای لیگ دسته دوم برای تیم شاهین عامری به ثمر رسانده بود . مشخص نیست در باشگاه پارس جنوبی جم چه میگذرد که این شکل رفتارها در قبال بازیکنان بی حاشیه بومی صورت میگیرد و آیا امیر حسین محتشم و عوامل هیات فوتبال استان از این اتفاقات و بی مهری ها در قبال بازیکنان بومی خبر دارند یا خیر!؟

اینکه رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم در اولین تجربه سرمربی گری لیگ دسته اول چه نتایج فوق العاده ای را گرفته باید مدیریت باشگاه پاسخ دهد اما معمولا اگر باشگاه بازیکنی را که قرارداد امضا کرده ،بنا به هر دلیلی نخواهند باید نظر موافق وی را برای فسخ قرارداد جلب کنند تا او امضا کرده و از لیست خارج شود !گویا سریال بی مهری به بازیکنان بومی استان این بار هم در پارس جنوبی جم ادامه دارد!

پارس جنوبی جم در ۵ هفته اخیر ۴ شکست را تجربه کرده و هواداران این باشگاه از نتایج اخیر به هیچ عنوان راضی نیستند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.