ایرانجوان باز هم در یک آچمز خودخواسته،از اعتصاب بازیکنان تا وعده های عملی نشده مدیر عامل باشگاه!

شناسه خبر: 5094
تاریخ انتشار: 09 آذر 1396

تمرین یکشنبه شب ایرانجوان بوشهر که قرار بود برگزار شود،تحت تاثیر اعتصاب دوباره بازیکنان این تیم قرار گرفت تا بار دیگر سایه اعتصاب های تکراری هر سال روی نتایج خوب این تیم در هفته های گذشته سایه انداخته باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که بعد از کنار رفتن جعفر پورکبگانی از سمت مدیریت این باشگاه قدیمی بوشهر ،وعده های بسیاری شنیده شد اما گویا در این باشگاه بوشهری در همچنان روی همان پاشنه های تکراری می چرخد! ایرانجوان که با آمدن غلام دلگرم در طول هفت بازی ۱۳ امتیاز را گرفت و توانست هفت هفته بدون شکست را تجربه کند،همچنان با مشکلات عدیده ای مواجه است.

 

گویا بازیکنان این تیم از وعده های پشت سر هم مدیر عامل خسته شده و تمرین چهارشنبه شب را تحریم میکنند تا شاید اتفاق جدیدی رخ دهد.مربیان این تیم تا کنون ریالی بابت قراردادهای خود دریافت نکرده اند ،تنها ۱۸ بازیکن ۱۰درصد قرار خود را گرفته اند و برخی نیز به جز پاداشهای ۳۰۰ هزار تومانی هیچ پولی را دریافت نکرده اند!

از طرفی گفته می شود باز هم بازیکنانی که در هتل مستقر هستند با تهدید مواجه شده و هر لحظه امکان دارد وسایل آنها از هتل بیرون انداخته شود،گویا توپ تمرین و امکاناتی نظیر لباس و حتی دیگر البسه بازیکنان در سفرهای خارج از خانه شرایط خوبی ندارد و همین مسئله نیز باعث اعتراض بازیکنان شده است!

 

وعده های داده شده از سوی مدیر عامل تا کنون محقق نشده و همین امر بازیکنان ایرانجوان را به شدت ناراحت کرده تا جاییکه سایه اعتراض و اعتصاب باز هم بر سر تیم و تمرینات سنگینی می کند!برخی اعتقاد دارند اگر قرار بود ایرانجوان باز هم مانند گذشته اداره شود و مانند هر سال بی پولی و کمبود امکانات مطرح شود چه دلیلی داشت تغیرات ایجاد شود و همان مدیریت قبلی به همین شکل موجود تیمداری می کرد!

 

تیم امید این باشگاه در رقابتهای امید کشوری با ۱۰ بازیکن مقابل امیدهای پارس جنوبی جم قرار گرفته و بازی را واگذار کرده،حال ماجرای بدهی و صادر نشدن کارتهای بازیکنان در این چند هفته چرا حل نشده خود یک مسئله جالب توجه است!

 

در شرایط فعلی و دو بازی حساس باقی مانده تا نیم فصل و جدال حیثیتی مقابل استقلال تهران که بیننده میلیونی دارد ،ایرانجوان را بار دیگر در یک آچمز خودخواسته قرار داده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم پر تماشاگر بوشهری خواهد بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.