نکات فنی از برد شاهین عامری:زیر توپ نمی زنند!

شناسه خبر: 30630
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1399

شاهین بندر عامری در این فصل با یک کادر صد در صد بومی مانند تیمهای ایرانجوان و امید گناوه ،دوست دارد این بار چهره های تازه مربی گری استان را معرفی کند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر رضا نظرزاده سرمربی شاهینی ها در کنار خود بهنام سرتلی زاده بازیکن سابق ایرانجوان را اضافه کرده که چهره موجهی در میان اهالی فوتبال محسوب می شود.سرتلی زاده که تحصیلات دانشگاهی بالایی دارد و در رده های پایه تجربیات خوبی کسب کرده حالا در رده بزرگسالان نیز دوست دارد یاور نظرزاده باشد.

شاهین عامری در روزی مقابل تیم قزوینی به برتری رسید که شاخصه بازی شاگردان نظرزاده بازی روی زمین و ایجاد مثلثهای کوچک در فضاهای خالی بود.اما تیم بندر عامری و سرمربی آنها یک نکته مهم دیگر هم اصرار دارد که در همین بازی بیش از گذشته به چشم آمد:مدافعین حق زدن زیر توپ را ندارند و بازیسازی در خط دفاعی به خوبی صورت میگیرد.

علی زارعی هافبک سابق ایرانجوانی ها در این بازی به خط دفاعی بارها نزدیک شد و توپ گرفت و حلقه میانه میدان و خط حمله شد.

یک خط جلو تر دریانوردی تکنیکی سومین گل فصل را به ثمر رساند هر چند یک شوت زیبا هم به تیر دروازه کوبید تا نشان دهد از چه کیفیت بالایی برخوردار است.

در فوتبال ما و آنهم در لیگ دسته دو ،شرایط بیشتر تیمها به شکلی است که ارسالهای بلند و دفع توپ توسط مدافعین شاید یک اولویت باشد اما مدافعین عامری با تاکید کادر فنی از همان ابتدای بازی بازیسازی را در دستور کار داشتند.میمدی و خلیلی در یک سمت خط دفاعی و عباسی و مرادزاده در قسمت چپ ارتباط مناسبی با یکدیگر پیدا کرده اند و حتی بارها با پاسهای عرضی سعی داشتند به خط هافبک خود توپ را برساند که موفق هم بودند.  شاید این حربه تاکتیکی ریسک بزرگی برای یک سرمربی جوان در لیگ دو باشد اما نظرزاده این مهم را یک اصل میداند و دوست دارد تیمش با فوتبال روی زمین و تعداد پاسهای زیاد به گل و نتیجه برسد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.