آقای استاندار به فکر جهش فوتبال هم باشید!

شناسه خبر: 35694
تاریخ انتشار: 05 دی 1400

احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر در اولین کنفرانس خبری خود با رسانه های استانی از جهش استان بوشهر طی ماههای آتی خبر داد که اگر این اتفاقات رخ دهد برای همه بوشهری ها خبری خوشحال کنند محسوب می شود.

در این میان و در همان جلسه هیچ صحبتی از ورزش و فوتبال مطرح نشد و این در حالی است که فوتبال از جایگاه خاصی نزد خانواده های بوشهری برخوردار است.وقتی بازی های ملی برگزار می شود و نام بازیکنانی مانند طارمی،قایدی ،محبی ،ماهینی مطرح می شود پسوند نام بوشهری حتی در آن سوی آبها برای هر بوشهری غرورانگیز است اما آقای محمدی زاده استاندار محترم بوشهر بخوانید و بدانید که این پدیده اجتماعی {فوتبال}هم اکنون وضعیت بسیار اسفناکی را دنبال میکند.

آقای استاندار در همان جلسه فرصتی پیش نیامد که صدای فوتبالی ها به گوش شما برسد اما اکنون بشنوید و فورا راه برون رفتی برای نجات فوتبال استان بوشهر پیدا کنید!

جناب استاندار دو تیم پرطرفدار بوشهری یعنی شاهین و ایرانجوان در قعر جدولهای لیگ دسته اول و دسته دوم با بدترین آمار ممکن دست و پا میزنند و هواداران آنها به شدت از این وضعیت ناراضی هستند.

آقای محمدی زاده همانگونه که به فکر جهش استان هستید به فکر جهش ورزش فوتبال در بوشهر هم باشید.مردم دیار شما با این پدیده مهم اجتماعی زندگی میکنند و حقشان نیست اسیر مدیریت ناصحیح و فله ای در فوتبال شوند که حال روز ایرانجوان قعر جدول لیگ دسته دوم باشد انهم با تنها یک امتیاز از هفت بازی!

آقای محمدی زاده والی جدید استان بوشهر شاهین در جدول هجده تیمی لیگ دسته اول در جایگاه هفدهم قرار دارد و از یازده بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده است که این شان و منزلت فوتبال بوشهر نیست!وضعیت پارس جنوبی جم هم زیاد جالب نیست و از شما به عنوان یک فرد بومی انتظار می رود در این مورد هم ورود کنید!

در مصاحبه مطبوعاتی خود از کلمه جهش استفاده کردید که باید در ابعاد مختلف برای بوشهری ها دیده شود که فعلا برگشت به عقب و زمین خوردن فوتبال{ که بدون تردید بخش مهمی از زندگی بوشهری ها است} را شاهد هستیم.

مشاوران و افراد نزدیک به نفر اول استان، رساندن این پیام مهم به احمد محمدی زاده کار سختی نیست و لطفا این کار را انجام دهید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.