هفته هفدهم لیگ دسته اول / فجر شیراز ۲ پارس جنوبی جم ۰ / سینوسی وار نیم فصل را تمام کردند

شناسه خبر: 40126
تاریخ انتشار: 29 آذر 1402

در یکی از دیدارهای حساس هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک امروز فجرسپاسی در شیراز میزبان پارس جنوبی جم بود که این بازی با برتری دو بر صفر میزبان خاتمه یافت.

در نبردی که تقابل اندیشه‌های مهدی رجب‌زاده و امیدرضا روانخواه محسوب می‌شد، فجرسپاسی با گل زودهنگام داوود رجبی در دقیقه ۹ پیش افتاد و به خوبی توانست بازی را مدیریت کند. فجری‌ها بعد از گل هم چند موقعیت خوب به دست آوردند و در وقت‌های اضافی نیمه اول روی یکی از همین فرصت‌ها توسط عرفان پورافراز به گل دوم دست پیدا کردند.

در نیمه دوم پارس جنوبی تلاش زیادی کرد تا بتواند دروازه حریف را باز کند اما در نهایت کنترل خوب بازی توسط فجرسپاسی مانع از این امر شد تا شاگردان رجب‌زاده یک برد خوب را در خانه جشن بگیرند و همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر باشند.

پارس جنوبی نیز در ادامه روند نزولی خود امروز بازنده شد تا امیدرضا روانخواه که هفته پیش مصاحبه طوفانی‌ای را انجام داده بود، امروز نتواند نتیجه خوبی را به دست بیاورد.

با این نتیجه فجرسپاسی ۳۳ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد؛ همچنین پارس جنوبی ۲۴ امتیازی ماند و رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.