دلگرم پس از شکست تیمش در کرج مطرح کرد:از جایی گل خوردیم که بچه ها گوشزد کرده بودم،وقتی از حریف پیش بودیم تا زمانی که عقب افتادیم قضاوت داور یکسان نبود!

شناسه خبر: 4988
تاریخ انتشار: 06 آذر 1396

غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان پس از شکست تیمش مقابل اکسین البرز گفت:این برد را به مجموعه اکسین تبریک می گویم و اعتقاد دارم یکی از بازی های لیگ یک را شاهد بودیم.

 

سرمربی ایرانجوان با بیان مطلب فوق ادامه داد:کمتر پیش می اید در لیگ یک چنین بازی جذابی را شاهد باشیم.اعتقاد دارم در نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم چرا که موقعیت های خوبی را خلق کردیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.این قانون نانوشته فوتبال است که گل نزنی ،گل خواهی خورد! ایرانجوان هم در این بازی اسیر همین قانون گردید.فکر میکنم بچه های ما درس خوبی گرفتند ،شناخت خوبی از حریف داشتیم اما از جایی ضربه خوردیم که به بچه ها گوشزد کرده بودم!

 

دلگرم افزود:این شکل گل خوردن برای تیم با تجربه ای مانند ایرانجوان خوب نیست و اگر قرار است به رتبه های بالای جدول برسیم باید از این بازی درس بگیریم.نیمه اول مالکیت توپ دست میزبان بود اما موقعیت گل ما به مراتب بیشتر بود .باید بگویم تاکتیک ما همین بود و قصد داشتیم روی همین اصل بازی کنیم و بدست آوردن ۵ موقعیت گل گواه حرف من است.عدم تمرکز بچه های ما در واپسین دقایق بازی کاملا مشهود بود.

 

وی تصریح کرد:برای موفق شدن باید تدبیر داشت اما بچه ها این اصل را رعایت نکردند.در مورد داوری معمولا حرفی نمیزنم اما برخی اتفاقات برایم مجهول است.وقتی بازی ۳بر۱ به سود حریف شد داور سوتها را به نفع ما زد،من واقعیت را می گویم اما در نیمه اول شرایط بر عکس بود! چرا نباید داوری در طول نود دقیقه یکسان باشد؟چرا وقتی ما از حریف پیش بودیم یا بازی تساوی پیش می رفت رویکرد داور یکسان نبود؟ گل صحیح ما را در خانه مردود اعلام میکنند،پنالتی ما را در بازی های خانگی به راحتی گذر میکنند و اتفاقاتی که در مقابل چشمان هوادارانمان رخ می دهد!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.