وزیری در واکنش به اعتصاب بازیکنان ایرانجوان:کلمه اعتصاب را بکار نبرید،بازیکنان ایرانجوان اصلا اعتصاب را نمی شناسند!تازه با حکم قضای موفق شده ایم در باشگاه را باز کنیم.دوستانی که نمی توانستند تیمداری کنند هنوز هم ول نمی کنند!

شناسه خبر: 5128
تاریخ انتشار: 11 آذر 1396

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان بوشهر می گوید:هیچ اعتصابی از سوی بازیکنان ایرانجوان انجام نگرفته است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر علی وزیری جمعه شب روی خط برنامه جمعه ها با ورزش روی خط آمد و با بیان اینکه کلمه اعتصاب کلمه قشنگی نیست که برای کار بازیکنان تیمش بکار برده میشود ادامه داد:بکار بردن این جملات که بازیکنان ایرانجوان اعتصاب کرده اند ،صحیح نیست و بازیکنان خوب ما امروز سر تمرینات حضور داشته اند.این ها بالاترین درک انسانیت را دارند و این عزیزان یکی دو روزه اعتصابی نکرده اند و اصلا اعتصاب را نمی شناسند!

 

وزیری تصریح کرد:بچه ها شاید سر تمرین جمع شده اند و در مورد مشکلات تیم خواسته باشند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان استان برسانند،بازیکنی که چند ماه است برای ما بازی کرده و برای ایرانجوان شب و روز تلاش کرده و تنها ۱۰ درصد قرار خود را دریافت نموده را باید احترام گذاشت.بکار بردن کلمه اعتصاب برای این بازیکنان یک مقدار بی انصافی است.در طول این مدت و با مشکلاتی که ایرانجوان داشته است که دیگر همه دنیا هم می دانند،تازه با حکم قضایی موفق شده ایم باشگاه را باز کنیم.تازه ۵ روز است که درب باشگاه باز شده،خوابگاهی که از هتل ۵ ستاره هم بهتر است با همکاری مسئولان استانداری و قضایی موفق شده ایم در اختیار بگیریم.

 

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان گفت:امروز همه بازیکنان سر زمین بوده اند و برای بازی پیش رو انگیزه های لازم را دارند.ما هم پیگیری های لازم را داشته ایم و حتی خدمت آیت الله صفایی رسیدیم که ایشان قول پیگیری مشکلات ما را دادند.دیگر مشکلات هم با همکاری مقامات استانداری در حال رفع شدن می باشد.

 

وی تمرین نکردن بازیکنانش را تکذیب نکرد و به ذکر این نکته اشاره کرد که:بکار بردن کلمه اعتصاب جالب نیست حالا دور هم جمع شده اند تا صدایشان به گوش مسئولان برسد.به هیج عنوان بحث تغذیه را قبول ندارم .مگه میشه تغذیه نباشد یا غذای تیم را نداد! در مورد تیم امید باشگاه با توجه به مشکلات از همان ابتدا به کمیته پیشکسوتان باشگاه با محوریت آقای ایروانچی سپرده ایم.بهتر است اگر سوالی وجود دارد از ایشان پرسیده شود اما سعی می کنیم اگر مشکل مالی دارند در اولین فرصت حل کنیم.

مشکلات بوده ،بخشی را هواداران عزیز برای تیم امید حل کرده اند،بخش دیگر را خودشان و بخش دیگر هم به ما قول داده شده که حل کنیم.از ابتدا تا کنون ما یک خرابه را تحویل گرفتیم،باشگاهی در کار نبود و در خیابان چادر زدیم تا مشکلات تیم حل شود!

 

وزیری در مورد مشکلات مالی تیمش اینگونه پاسخ داد:قبلا که مدیر تیم نبودم گفتم هر کس نمی تواند تیمداری کند بهتر است برود الان هم تکرار میکنم اما مگر ول می کنند!دست ما را رها می کنند پاچه را میگیرند کدامشان ول کرده اند؟!صبح در دادگاه،ظهر در کلانتری و شب هم بیرون باشگاه در حال سنگ اندازی هستند.در باشگاه ما دو روز است باز شده،از دست چه کسانی ؟همانها که نمیتوانستند تیمداری کنند حالا هم به ما اجازه کار نمیدهند.

 

وزیری در ادامه اضافه کرد:در لیگ یک کدام تیمها پول داده اند؟صبای قم ، برق جدید ،راه آهن و آلومینیوم اراک یک ریال به بازیکنانشان داده اند؟! گل گهر سیرجان دو روز پیش تمریناتش تعطیل شده ما که نمی توانیم با این تیمها رقابت کنیم! از بدشانسی ما همزمان با آغاز لیگ ،جابجایی مدیران استانی هم انجام شد تا اندکی کارهای ما با تاخیر پیش برود! سرمربی ما از وقتی آمده تحول خوبی بوجود آورده است،این آمار با ورود دلگرم کاملا به چشم آمده در حالی که تا کنون یک ریال به ایشان پرداختی نداشته ایم.

 

مدیر عامل ایرانجوان در خاتمه گفت:نه تنها برای بازی مس رفسنجان آماده هستیم،بلکه برای بازی مقابل استقلال و بعد آن هم آماده هستیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.