ابراهیم صالحی:وظیفه مهاجم گل زدن است اما من در خدمت تیم بازی می کنم،وقت کشی در شان ما نیست!

شناسه خبر: 6277
تاریخ انتشار: 25 دی 1396

ابراهیمی صالحی مهاجم تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با “ورزش سه” در مورد کسب تساوی برابر صنعت نفت آبادان در خانه این تیم گفت: به هر حال بازی در آبادان با هوادارانی که این تیم دارد، خیلی سخت است. خدا را شکر ما هم  این شرایط را در شهر خود داریم. در این بازی ما موقعیت های خوبی داشتیم و موفق شدیم گلزنی هم بکنیم و در ادامه برنامه داشتیم تا از ضدحملات استفاده کنیم ولی بدشانسی آوردیم و تیم حریف که ۲،۳ موقعیت هم بیشتر به دست نیاورد، در دقیقه ۸۰ به ما گل زد.

مهاجم تیم پارس جنوبی جم در مورد صحبت های کمالوند که معتقد بود بازیکنان این تیم در طول بازی وقت کشی می کردند، عنوان کرد: ما اصلا چنین برنامه ای نداشتیم. ما هر جا می رویم برای گرفتن سه امتیاز به زمین مسابقه می رویم و اصلا در شان ما نیست که وقت کشی کنیم.

 

وی در مورد روند این تیم که از بازی با پرسپولیس دچار افت شده است، توضیح داد: این روند از دقیقه ۹۰ بازی با پرسپولیس شروع شد که ما نتوانستیم پنالتی را گل کنیم. البته پنالتی هم همیشه ۵۰/۵۰ است ولی پرسپولیس در شرایطی مسابقه را از ما برد که شانسی برای گل زدن نداشت. در بازی های بعدی هم با تیم هایی قوی بازی داشتیم، با این حال هم در مقابل پیکان و هم در مقابل صنعت نفت می توانستیم برنده باشیم؛ بازی با گسترش فولاد هم که یک گله بود. من نمی گویم که تیم ما افت کرده است و فکر می کنم این ها بدشانسی است که از بازی این هفته تمام می شود.

 

صالحی که به عنوان مهاجم نوک تیم پارس جنوبی جم تاکنون تنها یک بار گلزنی کرده است، در مورد اینکه آیا یک بار گلزنی برای مهاجم کافی است، ادامه داد: طبیعتا مهاجم باید گل بزند ولی من در بازیسازی تیم هم شرکت دارم. تا اینجای مسابقات من ۴ تا پاس گل داده ام و ۲ تا پنالتی هم گرفته ام. ضمن اینکه مثلا در بازی با ترکتورسازی توپ را بازیکن حریف از روی خط دروازه به گل زد و به نام من ثبت نشد. البته می دانم که باید بیشتر گل بزنم ولی تمرکزم بیشتر بر این موضوع است که در خدمت تیم باشیم و سعی می کنم در ادامه فصل گلزنی هم بکنم.

 

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد شرایط مالی این تیم اضافه کرد: تا الان دریافتی های ما خوب بوده است. فکر می کنم این هفته به چیزی که باید برسیم. البته با قانون مجلس دست و بال تیم بسته شده ولی مطمئنم به حق خودمان می رسیم. دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

صالحی در پایان صحبت های خود را اینگونه خاتمه داد: از آقای تارتار تشکر می کنم که تیم را جمع کردند. آوردن تیم به دسته اول و از هفته پنجم تا سیزدهم در صدر بودن کار ساده ای نیست. از آقای رضائیان هم تشکر می کنم که همیشه مثل کوه پشت تیم بوده اند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.