هفته دوم لیگ برتر/نه چادری زده شد نه امکاناتی کم بود،پیکان در جم چپ کرد!

شناسه خبر: 646
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1396

فوتبال بوشهر / پارس جنوبی جم ۳ پیکان تهران ۲

هفته دوم لیگ هفدهم، جمعه سیزدهم مرداد ۹۶، ساعت ۲۱، ورزشگاه تختی جم

داور: روح اله شریفی، حسن یوسفی، محمد عطایی، کوپال ناظمی ناظر: زاهد بحرینی

اخطار:ابراهیم صالحی ،احسان تاییدی و علی دشتی{پارس جنوبی جم} آرمان قاسمی{پیکان تهران}

اخراج:

پارس جنوبی جم :
محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، امید سینک، علی دشتی{۷۸ مهدی زبیدی}، ابراهیم صالحی{۴۴ احسان تاییدی}، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، الویس نانگ، فرشاد محمدی مهر

سرمربی:مهدی تارتار

پیکان:
رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، مهران موسوی، مهدی شیری، آرمان قاسمی{۴۴ ابوالفضل رزاق پور}، حجت حق وردى، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانى، بختیار رحمانی، مهدی مومنی{۶۸ امیر روستایی} و مرتضی آقاخان

سرمربی: مجید جلالی

شرح بازی: تیم پارس جنوبی جم در اولین دیدار تاریخ لیگ برتری خود در شهر جم موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم پیکان تهران را شکست دهد.
به گزارش فوتبال بوشهر تیم پارس جنوبی جم در حضور بیش از ده هزار هوادار مشتاق خود موفق به شکست پیکان شد. در این بازی مهدی تارتار با چندین تغییر نسبت به بازی گذشته تیم خود را روانه میدان کرد.هنوز دقایقی از بازی سپری نشده بود که با نفوذ از سمت راست علی دشتی گل اول بازی را در دقیقه ۲ به ثمر رساند. دو دقیقه بعد این ابراهیم صالحی بود که مجددا از سمت راست دومین گل بازی را وارد دروازه رحمان احمدی کرد تا هواداران جمی در همین ابتدای بازی غرق در شادی شوند. پس ار این دو گل تیم پیکان نبض بازی را در دست گرفت اما دفاع منسجم تیم جم اجازه کار خاصی را به مهاجمان پیکان ندادند. در دقیقه هفدهم مسابقه محسن فروزان سنگربان تیم جم توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید که بازیکنان تیم پیکان معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است، اما قاضی میدان ادامه بازی را در دستورکار قرارداد.
حملات دامنه دار تیم پیکان ادامه داشت اما تیم پارس جنوبی جم با تیزهوشی خاصی و به رهبری مدافعان خود راه ها بر روی تیم پیکان بسته بودند و با ضد حملات خطرناک سعی بر ایجاد موقعیت گلزنی می کردند. در دقیقه ۳۰ بازی امید سینک با یک حرکت تکنیکی بسیار زیبا و باعبور از خط دفاعی تیم پیکان از زاویه بسته گل سوم تیم جم را به ثمررساند. پس از گل سوم تیم جم شاگردان جلالی که همه چیز را ازدست رفته می دیدند حملات خودراادامه دادند تا اینکه دردقیقه ۳۹ ازروی کرنر که توسط بختیاررحمانی ارسال شدبه امیرحسین صادقی رسید و او باضربه سرتوپ رابرای مهدی مومنی فرستادکه او نیز بایک ضربه توپ را وارد دروازه کرد تا نیمه اول با نتیجه سه بریک به پایان برسد.
در آغاز نیمه دوم این پیکانی ها بودند که حملات گسترده خود را ادامه می دادند و در همین ابتدا صحنه مشکوک درون محوطه پارس جنوبی جم رخ داد که داور رای به ادامه بازی داد تا مجید جلالی اعتراض خود را به گوش داورچهارم برساند.
تیم پیکان که در این نیمه به مراتب بهتر از نیمه اول بازی می کرد و با ارسال های هوایی سعی بر ایجاد موقعیت می کردکه خروج های به موقع فروزان مانع از حملات آنها می شد.
شرایط جوی نیز کار را برای تیم میهمان سخت کرده بود تا اینکه در دقایق پایانی بازی ضربه ایستگاهی پیکانی ها با برخورد به مدافعان حریف و طی یک رفت وبرگشت با یک ضربه حجت حق وردی توپ را وارد دروازه کرد تا بازی با نتیجه سه بر دو به سود تیم جم پایان یابد.

بهترین بازیکن:علی دشتی مهاجم کنگانی (باتقدیر از حسین پورامینی و امید سینک)
علی دشتی به مانند بازی گذشته موفق به گلزنی شد تا یکی از خوبهای تیمش لقب بگیرد.حسین پورامینی با دوندگی زیاد و دادن پاس های سالم نقش موثری در بردتیمش داشت.امید سینک بازیکن دورگه ایرانی هندوستانی تیم جم علاوه بر گلزنی با حرکات تکنیکی خود مدافعان تیم پیکان را کلافه کرده بود.

درحاشیه:
این بازی به صورت مستقیم از شبکه استانی بوشهربا گزارش مجتبی صالح احمدی پخش شد. متاسفانه پخش زنده دیدار با مشکلات فنی متعددی مواجه بود که امیدواریم در بازیهای آینده این مشکلات مرتفع گردد.

سه بازیکن بومی به نامهای دشتی،پورامینی و صالحی در ترکیب اصلی پارس جنوبی قرارداشتند.

هواداران از اقصی نقاط استان خود را به جم رسانده بودند تا اولین بازی خانگی تیم استانشان را از نزدیک تماشا کنند.

بیش از ده هزار هوادار بازی را از نزدیک نظاره بودند.

سرمربی هر دو تیم به برخی از تصمیمات داور بازی معترض بودند.

ابراهیم صالحی پس ازاخطاری که بدلیل درگیری با باریکن تیم جم از داور دریافت کرد قبل از پایان نیمه اول با تشخیص مهدی تارتار جای خود را به احسان تاییدی داد.

در دقایق ۳۰ و ۷۵ بازی به دلیل گرمای شدید هوا داور بازی درخواست استراحت سه دقیقه ای به بازیکنان داد.

لباس تیم پارس جنوبی جم شباهت زیادی به تیم دورتموند داشت.

مهدی تارتار در تمام دقایق بازی کنار زمین ایستاده بود و نکات فنی را گوشزد می کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.