دلگرم سرمربی ایرانجوان:بچه ها با قلب خود بازی کردند تا در قم پیروز شویم

شناسه خبر: 7017
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396

سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران گفت:بازی که هفت گل داشته باشد باید یک بازی جذاب باشد بخصوص برای هوادارانی که از نزدیک نظاره گر بودند.

 

وی ادامه داد:زدن سه گل در هجده دقیقه کار سختی است که بچه های ما بخوبی از پس ان برامدند اما در نیمه دوم روی چند اشتباه شرایط بازی تغییر کرد.در بین دو نیمه به بچه ها تاکید کردم به هیچ عنوان حریف را دسته کم نگیرند.اما عدم تمرکز و شاید هم بی تجربگی باعث شد تا بازی مساوی شود.

 

غلام دلگرم افزود:این شکیل گل خوردن برای ما نگران کنندست ،با این وجود بچه های من با قلب خود به بازی برگشتند و در آخرین لحضات موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.درست که سه امتیاز بازی را کسب کردیم اما باید قبول کنیم که در فاز دفاعی باید تفکرات خود را تغیر داده و بهتر کار کنیم.

 

سرمربی ایرانجوان در مورد حفظ نتیجه بازی در نیمه اول تصریح کرد:بین دو نیمه به بچه ها گفتم شروع ما باید مانند نیمه اول باشد و باید گل چهارم را به ثمر برسانیم و حتی اگر آن موقعیت تک به تک را گل کرده بودیم بدون شک برای گلهای بعدی کار آسان تری بر عهده داشتیم. اما بعد از گل دوم حریف که روی اشتباه بچه گانه بازیکنان ما رقم خورد،استرس بر بازیکنان ایرانجوان غالب شد تا بازی به سمت تساوی کشیده شود.

 

منبع:روزنامه پیام عسلویه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.