سوژه روز/ تکلیف ایرانجوان چیست؟ سکوت عجیب دلگرم،نقش مدیر عامل در این روزهای بحرانی و هزار اما و اگری که در ذهن هواداران بوجود آمده است!

شناسه خبر: 7613
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1396

ایرانجوان باشگاه هفتاد ساله بوشهری بعد از شکست تلخ مقابل خونه به خونه بابل شرایط ویژه ای را پشت سر میگذارد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این تیم که سالیان سال است در بدترین وضعیت مالی و حتی شیوه های مختلف مدیریتی قرار دارد حالا بیش از گذشته ذهن هواداران پرشمارش را مشغول کرده است. در حالی که گفته میشد غلام دلگرم بعد از آخرین بازی استعفا داده است اما شاید شرایط به شکل دیگری دنبال شود.سکوت معنا دار دلگرم که گفته می شود حرفهای زیادی دارد و شاید ماجرا را به سمت دیگری حرکت دهد.

 

در این میان نقش هیات مدیره این باشگاه که کمتر اظهار نظری میکنند و البته علی وزیری مدیر عامل نیز در نوع خود جالب توجه است! بعد از باخت مقابل خونه به خونه جلسه ای تشکیل شده یا بسان گذشته همه تصمیمات یک نفره گرفته می شود ؟ اینها از جمله سوالاتی است که این روزها در ذهن هواداران ایرانجوان ایجاد شده و هیچ جوابگویی هم تا این لحظه پیدا نشده!هواداری که در همه حال و حتی هوای بارانی نیز تیمش را تنها نمیگذارد حق دارد بداند چه بر سر تیمش آمده و دوست دارد هر چه زودتر با آرامش خاطر روزهای خوب ایرانجوان را ببیند!

 

از طرفی گفته می شود مذاکرات با گزینه هایی مانند اکبر میثاقیان و فرهاد کاظمی شاید در دستور کار باشد که تا این لحظه هیچ خبر رسمی از باشگاه ایرانجوان منتشر نشده ،البته آوردن مربیان صاحب نام و متخصص نجات از قعر جدول مستلزم هزینه هایی است که باید دید شخص علی وزیری که بارها عنوان کرده از جیبش خرج کرده باز هم دست به جیب میشود یا شاید باز هم غلام دلگرم را روی نیمکت تیم بوشهری خواهیم دید.

 

گفتنی است برخی منابع خبری از ادامه تمرینات ایرانجوان زیر نظر محمود آرامش می گویند و حتی شاید همین مربی روی نیمکت ایرانجوان کار را ادامه دهد.

 

در هر صورت فارغ از همه هیاهوهای ابتدای فصل و انتقاداتی که به موقع به آنها خواهیم پرداخت،ایرانجوان نیاز به کمک دارد و افراد مسئول در این باشگاه باید هر چه زودتر به فکر چاره ای برای نجات تیم سازنده استان بوشهر باشند


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.