کاپیتان های شاهین شهرداری چه کسانی هستند؟!

شناسه خبر: 770
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1396

شاهین شهرداری نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم بعد از پایان اردوی بروجن و برگزاری بازی دوستانه مقابل ذوب آهن راهی بوشهر می شود تا برای آغاز لیگ دو آماده شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر آنچه در بازی های تدارکاتی و البته از اردوی شاهین ها گزارش می شود این است که عباس پورخسروانی و رضا سلیمانی کاندیدای بستن بازوبند کاپیتانی شاهین در فصل جدید باشند.پورخسروانی که طلایی ترین دوران فوتبالش را در شاهین سپری کرد و همواره نزد شاهینی ها محبوب بوده در آستانه ۳۰ سالگی می تواند یکی از بازیکنانی باشد که برای بستن بازوبند کاپیتانی شاهین شهرداری مد نظر باشد.

 

از طرفی رضا سلیمانی بازیکن محجوب  و با اخلاق بوشهری که امسال به شاهین شهرداری بازگشته تا این تیم برای صعود مصمم تر شود نیز یکی از جمله بازیکنانی است که شایستگی بستن بازوبند کاپیتانی را دارد.سلیمانی که از همین شاهین به فوتبال ایران معرفی شد در کنار پورخسروانی می تواند نقش سر گروه با تجربه را برای شاهینی ها ایفا کند.

 

آنچه مسلم است حمید کللی فرد امسال تیمی را در اختیار دارد که بازیکنان خلاق و با تجربه در کنار هم می توانند در سال سوم شاهین شهرداری را لیگ یکی کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.