در حاشیه بازی ایرانجوان:شوکر پزشکی نبود،برق رفت،داوری که روی اعصاب هواداران رفت

شناسه خبر: 847
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1396

ایرانجوان بوشهر در اولین هفته لیگ دسته اول کشور یک باخت خانگی تلخ را تجربه کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این دیدار شاهد حاشیه های زیاد و البته جدیدی بودیم که توسط خبرنگار ما به نگارش در امده است:

 

پیش از آغاز  بازی علی وزیری مدیر عامل ایرانجوان  کنار زمین ایستاده بود و حتی گفتگوی کوتاهی با مهدی پاشازاده داشت.

 

برخی پیشکسوتان فوتبال بوشهر از جمله استاد بهرام غریب زاده در جایگاه ویژه حضور داشتند.

 

حمید کللی فرد و محمد میهندوست سرمربی و مربی باشگاه شاهین شهرداری نیز که سابقه کار در ایرانجوان را هم در کارنامه دارند برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بودند.

 

مجتبی روشنگر دروازبان رودانی و سابق شاهین بوشهر در درون دروازه نساجی حضور داشت.روشنگر روزگاری در بوشهر با شعار عقاب شهر بندر تشویق می شد.

 

همه استقلالی های سابق در کنار نساجی حضور دارند،فرزاد مجیدی،مهدی پاشازاده و محمد نیک سیرت از بازیکنان سابق استقلال تهران هستند که اکنون به عنوان مربی و سرپرست روی نیمکت نساجی مازندران حضور دارند.

 

بازوبند کاپیتانی ایرانجوان در فصل جدید بر بازوی مسعود نظرزاده بازیکن با تجربه بوشهری بسته شده بود.مسعود سالهای نوجوانی و جوانی را در تیمهای پایه ایرانجوان سپری کرده است.

 

ایرانجوان نسبت به فصل گذشته ۹ تغییر داشت و به تعبیری سعید مفتخر با یک تیم جدید راهی لیگ امسال شده!

 

در ترکیب ابتدای ایرانجوان شش بازیکن بومی بازی کردند.

 

بازی با ۲۵ دقیقه تاخیر آغاز شد،آنهم در گرما  و شرجی سنگینی که واقعا تحمل آن سخت بود!

 

تاخیر ابتدای بازی به دلیل عدم وجود شوکر پزشکی بود که ناظر بازی به شدت سختگیری داشت تا این دستگاه پزشکی در آمبولانس باشد،محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر خیلی وارد چانه زنی با شهری زادگان ناظر فدراسیون شد تا بالاخره وی را مجاب به برگزاری بازی کرد!

 

امید محمدیان لیدر قدیمی ایرانجوان که همواره در لین قدیمی “دلو” حضور دارد در این بازی غایب بود!

 

سعید مفتخر ابتدای بازی به رسم همیشگی سمت نیمکت مهمان نرفت تا نشان دهد هنوز از رفتار فصل گذشته مهدی پاشازاده در اراک ناراحت است!

 

اویس کرد جهان که دو فصل پیش در ایرانجوان گلهای زیادی را به ثمر رسانده بود در بازگشت دوباره اش به بوشهر  یک ضربه پنالتی را در دقیقه ۲۸ به تیر دروازه کوبید تا خودش هم تا پایان بازی حسرت آن ضربه را بخورد!

 

به محض اینکه نیمه اول خاتمه یافت همه پروژکتور های ورزشگاه شهید بهشتی خاموش شد،گویا برق شهری نوسان داشته و البته چراغهای ورزشگاه با گرمای هوا به شدت داغ کرده بودند،میشد برای این اتفاقات پیشگیری های بهتری در نظر گرفت!

 

لحظه ای که کمک داور بازی خطای ساده ای را روی بازیکن نساجی گرفت ،مفتخر با صدای بلند داد میزد این خطا نبود آقای کمک داور اگر گل شود حق تیم من را خورده ای ! که اتفاقا همان توپ نیز گل شد تا فریاد اعتراض کادر فنی و هواداران ایرانجوان به آسمان بلند شود.

 

نساجی تیم ریشه دار و پر هوادار شمالی که سالهاست در لیگ یک برای صعود تلاش میکند،در این بازی یک تاکتیک مشخص داشت و انهم ارسال توپهای هوایی بود که خط دفاع ایرانجوان روی این مورد نشان داد که ایراد دارد و سرمربی تیم باید به دنبال راه چاره ای باشد!

 

در ساعتی که نور ورزشگاه رفته بود،فیض الهی و غلامعلی تبار بر سر صحنه پنالتی بازی با هم صحبت میکردند و هر کدام دلایل خاص خود را داشت!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.