گزارش روز:میشو نیامده،شاهینی ها دنبال گزینه می روند؟

شناسه خبر: 26102
تاریخ انتشار: 03 تیر 1399

سرمربی کروات و ۶۲ ساله شاهین شهرداری که با آمدنش موفق شد وضعیت تیم را بهتر کند هنوز به بوشهر نیامده و تیم توسط مهرداد کریمیان تمرین داده می شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که تا چند روز دیگر شاهین شهرداری باید در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان باشد اما سرمربی خارجی بوشهری ها همچنان می گوید فرزندم برای حضور در ایران رضایت نداده و بیماری کرونا وی را در برزخ آمدن یا نیامدن قرار داده است!

از زمانی که فدراسیون فوتبال به تیمها اعلام کرد تحت شرایط ویژه تمرینات را اغاز کنند ،شاهین شهرداری با مهرداد کریمیان و البته هدایت از راه دور میشو تمرینات را سپری کرد اما کیست که نداند در فوتبال و برای هدایت تیم باید سرمربی مستقیم در تمرینات حاضر باشد!

 

در روزهای گذشته و با مصاحبه هایی که از ایزدپناه و مسیگر روی خروجی خبرگذاری ها آمد ،به شکل نامحسوسی از تردید و ترس میشو برای سفر به ایران و بوشهر گفته شد اما اعلام کردند که برای راضی کردن میشو و سفرش به ایران در حال رایزنی هستند.

 

برخی گمانه زنی ها در مورد رایزنی بی سر و صدا با چند گزینه مربی گری هم شنیده شده از جمله رضا مهاجری و سیروس پورموسوی دو مربی سرشناس لیگ برتری که فعلا نه  تایید شده و نه تکذیب! شاید هم اگر میشو به ایران بازنگردد مسئولان باشگاه شاهین شهرداری با مهرداد کریمیان مربی جوان و دستیار میشو لیگ را ادامه دهند اما نکته ای که مهم است این که برای ماندن در لیگ باید دیدارهای خانگی را با برد پشت سر بگذارند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.