تکلیف پارس جنوبی جم چه می شود؟همه گمانه زنی های ممکن برای تیم پر طرفدار جمی

شناسه خبر: 27392
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1399

پارس جنوبی جم یکی از نمایندگان استان بوشهر که امسال از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد همچنان شرایط نابسامانی دارد و شایعات عجیب و غریبی پیرامون این تیم به گوش می رسد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از سقوط و مصاحبه های جنجالی پورموسی سرمربی خوزستانی پارس،فقط شنیده شده که قرار است جلساتی برای تیمداری در فصل آتی برگزار شود که تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نداده است! پارسی ها که در سه سال اخیر خوب بازیکن از دست دادند ولی در امر سازندگی اتفاق موفقی را تجربه نکردند ،احتمالا با ریزش بازیکن و جدایی پا به سن گذاشته ها ،اتمام قرارداد چند مهره موثر مواجه خواهند شد و همین باعث می شود روزهای برزخی را تجربه کنند تا به ساحل آرامش برسند.

 

برخی گمانه زنی ها حکایت از این دارد که جمی ها از حضور پورموسوی در تیم راضی هستند و با توجه به قرارداد یک و سال و نیمه او ،دلشان می خواهد یک پارس جوان،بومی و با انگیزه برای حضور در لیگ یک آمده شود ولی هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده و فقط در حد و حرف و حدیث شنیده می شود که قرار است تصمیماتی گرفته شود!

 

از طرفی وقتی سخنگوی دولت اعلام کرده که اجازه فروش یک بشکه نفت را به می نمی دهند ،قطعا در حال و روز تیمهای نفتی ایران از جمله پارس جنوبی جم هم تاثیرات خاص خود را خواهد داشت.با این وجود طرفداران و مردم جم دوست دارند دیگر منابع درآمدی این شهرستان ثروتمند که کم هم نیستند وارد عمل شده و تامین بودجه تیم فوتبال شهرشان خیلی زود محقق شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.