انگیزه کمالوند برای چهارمین صعود به لیگ برتر(عکس)

شناسه خبر: 29013
تاریخ انتشار: 25 آذر 1399

سرمربی شاهین بوشهر انگیزه زیادی دارد تا برای چهارمین بار به لیگ برتر صعود کند.

فراز کمالوند سرمربی باتجربه فوتبال ایران که سابقه حضور روی نیمکت تیم هایی مثل تراکتور تبریز، گسترش فولاد تبریز، نفت آبادان، پارس جنوبی و… را دارد، امسال هدایت شاهین بوشهر در لیگ دسته اول را برعهده گرفته است.

این مربی باتجربه که پیش از این با تیم های استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز به عنوان سرمربی به لیگ برتر رسیده، حالا انگیزه زیادی دارد تا برای چهارمین بار این اتفاق بزرگ را تجربه کند. البته کمالوند در این فصل با مشکلات زیادی شاهین بوشهر را بست و روانه لیگ دسته اول کرد.

او خیلی دیر هدایت شاهین را برعهده گرفت و زمان زیادی برای جذب بازیکن در اختیار نداشت. با این حال برخی از شاگردان سابق خود در لیگ برتر را به بوشهر برد و با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها تیمش را به میدان می فرستد. شاهین از ۴ بازی گذشته لیگ یک ۷ امتیاز گرفته اما تیم های کمالوند معمولا با گذشت زمان هر هفته شرایط بهتری پیدا می کنند و می توانند در اوج قرار بگیرند.

به همین خاطر می توان شاهین را یکی از مدعیان اصلی صعود دانست؛ اتفاقی که کمالوند را به یک مربی پرافتخارتر در زمینه صعود با تیم های لیگ یکی به لیگ برتر تبدیل می کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.