داور بین‌المللی فوتبال رئیس هیات همگانی بوشهر شد

شناسه خبر: 29359
تاریخ انتشار: 08 دی 1399

 

محمدحسین زاهدای فرد با کسب ۹ رای بعنوان رئیس جدید هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارشپایگاه تخصصی فوتبال بوشهر به نقل از خلیج فارس؛ در این نشست در دور اول این انتخابات سه نامزد حضور داشتند که محمد حسین زاهدی فرد و مهدی فرامزی هر کدام ۸ رای کسب نمودند که کار به دور دوم کشیده شد، عبدالرسول حسین پور هم ۱ رای کسب نمود.

 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این نشست گفت: با فعالیت فدراسیون جدید ورزش‌های همگا نی رویکرد این فدراسیون تغییرکرد و هم اکنون بحث بازاریابی اجتماعی برای توسعه ورزش ورزش‌های همگانی کشور آغازشده که ماموریت اصلی آن سوق دادن مردم به ورزش همگانی است.

افشین ملایی افزود: سامانه طرح ملی ایران فعال در هفته آینده برای رصد جامعه آماری هیات‌های ورزش‌های همگانی با حضور ورزش ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح شفا یکی دیگر از طرح‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی استان که با توجه به کم تحرکی مردم ایران با مشارکت شهرداری‌های سراسر کشور با ایجاد زیر ساخت لازم برای ورزش همگانی در سطح کشور اجرایی می‌شود.

ملایی یاد آور شد فدراسیون ورزش‌های همگانی با علاقمندی جامعه هدف ورزشکاران به رشته‌های دلخواه سوق می‌دهدو با برنامه ریزی‌های انجام شده با وزارت اموزش و پرورش، وازت علوم و تحقیقات و فناوری، وزارت کار و رفاه اجتماعی، نیرو‌های مسلح تفاهم نامه همکاری امضا شده است.

وی در پایان گفت: هیات‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها با مشارکت در طرح‌های ملی و افزایش جامعه آماری در نرم افزاز ایران فعال ارزیابی می‌شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هم اکنون بیش از ۱۵۰ هزار ورزشمار سازمان یافته در استان بوشهر زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان فعالیت می‌کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.