خرمزی سرمربی ایرانجوان:چهار روز دیگر مقابل سپید رود مدعی بازی داریم اما نمیدانم به رشت خواهیم رفت یا خیر! از همین ابتدای فصل با چالش بی پولی مواجه شدیم!

شناسه خبر: 29578
تاریخ انتشار: 17 دی 1399

حال و روز باشگاه ایرانجوان بوشهر مثل دو سه فصل اخیر باز هم بحرانی شد تا صدای سرمربی این تیم هم در بیاید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر عبدالرحیم خرمزی سرمربی ایرانجوان سه شنبه در برنامه تلوزیونی سکو با بیان این مطلب که فکر نمیکردم از همان هفته اول دچار چالش شویم تصریح کرد:من آمده ام تا دینم را به ایرانجوان ادا کنم و امسال با قرارداد سفید به خانه ام برگشتم اما همین ابتدای کار دچار چالش جدی شدم و نمیدانم تیم پنج شنبه راهی شمال خواهد شد یا خیر!

 

خرمزی ادامه داد:از همان ابتدای فصل از کمبودها و مشکلات با خبر بودم اما من و کادرم ذهنمان را معطوف به کار و تمرین کردیم راستش توقع نداشتم از بازی اول و در دو ساعت مانده به مسابقه مقابل محتشم تبریز ندانم کدام بازیکن را دارم و کدام بازیکن را ندارم!

سرمربی ایرانجوان بوشهر از ماجرای دو روز تمرین نکردن تیمش پرده برداشت و گفت:بله دو روز است که من و کادرم به تمرین می رویم و تنها چند جوان تیم هستند و مابقی در تمرین حاضر نمی شوند.بازیکنان غیر بومی که بوشهر را ترک کرده اند و برخی بومی ها هم پول کرایه رفت و آمد را ندارند .بازیکن حق دارد و باید ذهنش روی تمرین باشد نه مشکلات پولی و پرداختی که تا کنون انجام نشده است!

وقتی با بازیکن قراردادی بسته می شود و وعده ای داده می شود او هم روی این مسئله برنامه ریزی میکند و در صورت محقق نشدن تمرکز او هم بهم خواهد خورد که این مورد در تیم ما اتفاق افتاده!

 

خرمزی از تشکیل جسله هیات مدیره خبر داد و گفت:جلسه تشکیل شده اما میدانم که اتفاق خاص رخ نداده ! فردا {چهارشنبه} تمرین داریم ولی میدانم که بازیکنانم حاضر نخواهند شد.من وظیفه دارم شرایط را به سرپرست تیم اطلاع دهم و او هم به مدیریت خبربدهد مابقی ماجرا از دست من خارج است.

نمیدانم چرا ایرانجوان اینقدر مظلوم واقع می شود .من امسال ۱۳ بازیکن زیر ۲۳ سال از این استان به ایرانجوان آوردم و مطمئن هستم آنها را بازی خواهم داد و فقط در حرف نیست اما تمرکز ما در همین سه هفته اول دو بار بهم خورده و حالا هم که بازیکنان در تمرین حاضر نمی شوند!

سرمربی ایرانجوان در خاتمه تاکید کرذ:چهار روز دیگر مقابل سپید رود رشت مدعی بازی داریم اما تکلیف سفر مشخص نیست و مانده ام چه بگویم!آمده بودم یک سال خوب داشته باشم و یک تیم مدعی را روانه بازی ها کردم اما همین ابتدای کار به بن بست جدی خوردیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.