هفته ششم لیگ دو/ ویستا توربین 1 ایرانجوان بوشهر 0
شناسه خبر: 30013
تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2021
هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد و ایرانجوان اولین شکست فصل را تجربه کرد.
به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها در تهران به مصاف ویستا توربین مدعی رفتند و در نهایت با نتیجه 1بر0 بازی را واگذار کردند.
این نتیجه در حالی رقم خورد که مهدی چاهکوتاه زاده مهاجم با تجربه بوشهری ها در نیمه اول از بازی اخراج شد و ایرانجوانی ها روی صحنه گل میزبان اعتراضات زیادی داشتند.در نیمه دوم حمید نوری دیگر بازیکن ایرانجوان هم اخراج شد تا ایرانجوان 9 نفره شود.
این شکست ایرانجوان را 5 امتیازی کرد و در مکان دهم جدول قرار داد.
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام
لینک کوتاه خبر
خبرهای مرتبط
نظرات
کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان میگذارید.

