هفته دوازدهم لیگ دسته اول/ پارس جنوبی جم ۱ استقلال ملاثانی۱/فرصت سوزی جمی ها در خانه!

شناسه خبر: 30166
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1399

پارس جنوبی جم با تساوی یک بر یک مقابل استقلال ملاثانی متوقف شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیم های پارس جنوبی و استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ دسته اول امروز از ساعت ۱۴ روبه‌روی هم قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پارس جنوبی که امیدوار بود در بازی خانگی خود بتواند ۳ امتیاز را از تیم نه چندان قدرتمند استقلال ملاثانی بگیرد و به رتبه سوم جدول برسد، اما نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

در این مسابقه استقلال ملاثانی بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۹ توسط سجاد بازگیر به گل رسید. در ادامه طلایی پوشان تا پایان نیمه اول هر چه حمله کردند و ضربه به سمت دروازه حریف زدند، توسط گلر استقلالی ها مهار شد یا اینکه با بی دقتی به بیرون رفت.
در شروع نیمه دوم نیز حملات پارسی ها ادامه پیدا کرد تا آن که سجاد موسوی که بعنوان یار تعویضی وارد زمین شد توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقایق باقیمانده بازی هم این تیم میزبان بود که به حملات شان ادامه دادند و جمی ها هر چه زدند با مهار گلر حریف مواجه شدند یا آنکه با بدشانسی تمام ، توپ شان وارد دروازه نمی‌شد تا استقلال ملاثانی همانند نیمه اول بازی با خوش شانسی روبه‌رو شود.

پارس جنوبی با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و رده پنجم جدول را به خود اختصاص داد. استقلال ملاثانی نیز با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.