عکس روز:از آبادان تا بوشهر ،یزله نفتی ها و غصه بوشهری ها!

شناسه خبر: 36602
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1400

لیگ برتر فوتبال ایران و هفته بیست و یکم این رقابتها ، برد آبادانی ها مقابل پرسپولیس که خوشحالی و یزله شاگردان علی منصور را در پی داشت.

نشان دادن این عکس و زوم روی این تصویر یک تلنگر به افرادی است که به فوتبال در بوشهر بی تفاوت هستند و امورات سیاسی را بر این ورزش ارجح دانسته و میدانند!

نفت آبادان تیم پرطرفدار خوزستانی از داشتن بازیکنان بومی اش لذت می برد تا مردمان این دیار با عشق فوتبال را دنبال کنند اما در بوشهر دو تیم پرطرفدار شاهین و ایرانجوان حتی سرمربی ندارند ! این جمله را دوباره تکرار میکنیم :ایرانجوان و شاهین سرمربی ندارند و به بدترین شکل ممکن اداره می شوند!

بوشهر خواستگاه و یکی از دروازه های ورودی فوتبال به ایران با داشتن چند ستاره بین المللی به وضعیتی رسیده که بازیکنان جوانانش باید حسرت خیلی از اتفاقات را بخورند تا مثلا مسئولی از نفت و گاز و دولت و غیره دلش برای فوتبال بسوزد و شاهد بهبود وضعیت دو باشگاه بوشهری باشیم که اینگونه نیست و مرگ تدریجی فوتبال در بوشهر را شاهد هستیم.

هر سال و با پایان یافتن هر فصل ورزشی در لیگ های دسته اول و دسته دوم،شاهین و ایرانجوان پدیده های جوانی را به فوتبال ایران معرفی میکنند اما امسال بی مهری و عدم نظارت بر این دو باشگاه کار را به وضعیتی رسانده که دو تیم پرطرفدار شهر بوشهر هفته هاست سرمربی رسمی ندارند و تمرین گروهی هم پیشکش!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.